تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال 40 مقاله به استانداري قم در مورد مسائل مختلف پناهندگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۱۰ب.ظ)
مديرکل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري قم خبر داد: ارسال 40 مقاله به استانداري قم در مورد مسائل مختلف پناهندگان مديرکل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري قم اظهار کرد: قم بايد جايگاه علمي در کشور باشد و رويکرد ما در مورد نخبگان و نويسندگان بر اين بود کساني که دستي بر آتش داردند در امور علمي شرکت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل امور اتباع استانداري قم در دومين همايش بررسي مسائل فرهنگي اجتماعي پناهندگان که در مجتمع ياوران مهدي(عج) برگزار شد اظهار با بيان اينکه همايش را به سمت معضلات اتباع سوق داديم، افزود: معضلات فرهنگي و فراخوان مقالات را اعلام کرديم تا مقالاتي در چهار فصل آسيب‌هاي زنان و خانواده معضلات فرهنگي و اجتماعي و فرمايش مقام معظم رهبري که امسال را سال فرهنگ ناميدند و اين همايش را با فراخوان مقالات و کار علمي انجام کرديم و استانداري قم نيز موافقت داشتند.
وي افزود: آسيب‌هاي مربوط به زنان و خانواده، معضلات فرهنگي، مسائل اجتماعي و فرهنگ محور مقالات دريافتي بوده است.
عباس شيرمحمدي با بيان اينکه تاکنون 40 مقاله به اين اداره کل ارسال شده است گفت: به دليل اينکه تقاضا براي ارسال مقاله زياد بود،
وي همچنين عنوان کرد: در اين کارگروه‌ها نه تنها مشکلات اتباع خارجي در قم؛ بلکه مشکلات و معضلات اتباع خارجي در ساير استان‌هاي کشور نيز مورد بررسي قرار گرفت.
مديرکل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري قم گفت: براي برپايي اين همايش از دو ماه پيش تاکنون جلسات مختلفي با نهاد‌هاي مرتبط برگزار کرديم که مهم‌ترين آن‌ها برگزاري جلسات هم اندبيشي با طلاب خارجي جامعه المصطفي العالميه بوده که در اين نشست‌ها مشکلات فرهنگي و اجتماعي حضور اتباع خارجي در کشور و شهر مقدس قم استخراج شد.
مدير کل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري قم، حضور اتباع خارجي غيرمجاز در قم را يکي ديگر از مشکلات اساسي اداره اتباع و مهاجرين خارجي استانداري قم دانست و عنوان کرد: حضور اتباع خارجي غيرمجاز در قم معضلات اجتماعي و فرهنگي بسياري را در پي خواهد داشت و زمينه بروز ناهنجاري‌هاي اجتماعي را فراهم مي‌کند.
شيرمحمدي با بيان اينکه متاسفانه برخي کارفرمايان براي آنکه هزينه کمتري به کارگر دهند؛ اتباع خارجي غير مجاز را به کار مي‌گيرند ادامه داد: بر اساس قانون کار؛ به کارگيري اتباع غير مجاز جرم تلقي مي‌شود که در اين راستا بايد نظارت بر صاحبان حرفه و مشاغل مختلف که از نيروي کارگري استفاده مي‌کنند را تشديد کرد، تا اين افراد اتباع غير مجاز را به کار نگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن