تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت های علمی و بهداشتی ایران به پناهندگان الگوی برتر جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان: خدمت های علمی و بهداشتی ایران به پناهندگان الگوی برتر جهانی است قم - ایرنا - نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفت: کمک های صورت گرفته از سوی جمهوری اسلامی به پناهندگان مدل و الگویی برای دیگر کشورها است و خدمات علمی و بهداشتی ایران به پناهندگان از الگوهای برتر جهانی به شمار می آید.


به گزارش ایرنا، "سیوانکا دانا پالا" روز پنجشنبه در دومین همایش بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی پناهندگان افغانستان در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم با اشاره به این که در کشور ایران بین پناهندگان و بومیان آن هم زیستی مسالمت آمیز وجود دارد ابراز داشت: در مدارس شاهد تحصیل شانه به شانه پناهندگان و دانش آموزان ایرانی هستیم و این نوع مهمان نوازی در فرهنگ ایران ذاتی است.
وی ادامه داد: این مساله یادآور کلامی از امام خمینی(ره) است که اتباع افغانی را به عنوان برادر و خواهر خود می دانست.
وی تاکید کرد: هیچ پناهنده ای حق ندارد فراتر از قانون حرکت کند و در این بین نباید بی قانونی عده کمی را به حساب کل یک جامعه مهاجر اشاعه دهیم.
دانا پالا در ادامه به مشکلات اخیر جهان اسلام اشاره کرد و گفت: عالمان دینی باید با هر مذهب و نگرشی جوانان را نسبت به تقویت وحدت و انجام امور قانونی و پرهیز از افراط و تفرقه گرایی اهتمام دهند.
وی همچنین اظهار داشت: یکی از مسائل ضروری جامعه امروز افغانستان کمک برای بازسازی و توسعه این کشور است و باید در خصوص پناهندگان همکاری ها و تعاملاتی صورت گیرد و پیشنهادات لازم برای بهبود امور آن ها بررسی شود.
دانا پالا همچنین از برگزاری مسابقه افغانستان شناسی و برگزاری نشست دانشجویان افغان در قزوین با هدف اهتمام به شناخت هویت افغان در آینده نزدیک خبر داد.
دومین همایش بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی پناهندگان افغانستانی با حضور جمعی از نخبگان حوزوی و دانشگاهی این کشور امروز در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد و شرکت کنندگان مسائل پیش رو را در کمیسیون های مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.ک/3
7408 / 553


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن