تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806634822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک مدير در درجه اول بايد خودش پيشرو در امر نظم، صفات بارز انساني و تقوا باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۳۹ق.ظ)
رئيس کل دادگستري در نشست با اعضاي ستاد مرکزي دادگستري کرمانشاه: يک مدير در درجه اول بايد خودش پيشرو در امر نظم، صفات بارز انساني و تقوا باشد رئيس کل دادگستري در ادامه خطاب به کارکنان ستاد مرکزي دادگستري گفت : شما هر کدام به نوعي مدير هستيد و نزديکترين افراد به مديريت کلان استان ، بنابراين در همه امور بايد پيشرو و الگو براي ساير بخش ها باشيد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ در اين نشست عدالت خواه ضمن تبريک هفته بسيج ادامه داد بسيج يعني کسي که با سلامت ، صلابت کامل و بهترين شيوه کار انجام مي دهد و در همه ي امور آنچه مد نظر دارد رضاي خداوند متعال است که سرلوحه کار اوست.
عدالت خواه با اشاره به برخي صفات بارز در يک نيروي ستادي ، اولين خصوصيت را نظم اداري دانست و تاکيد کرد : يک مدير در درجه اول بايد خودش پيشرو در امر نظم ، صفات بارز انساني و تقوا باشد تا ديگر اعضا زيرمجموعه به تبعيت از ايشان عمل نمايند. در واقع نظم از بالا به پايين تزريق مي شود و مجموعه ستاد بايد در اين امر براي سايرين الگو باشند. اگر يک فردي در ستاد بي نظم باشد اين مي تواند تأثير منفي بر سايرين داشته باشد و به نوعي به رواج بي نظمي بيانجامد که اين زيبنده دستگاه قضائي که مهد رفتار عادلانه است ، نيست.

دقت در کارها اعتماد ساز است و از آسيب ها جلوگيري مي کند
رئيس دستگاه قضائي استان دقت در اقدامات را از ديگر امور مهم دانست و يادآور شد: دقت در هر کاري مي تواند اعتماد ساز باشد. گاهي به دليل حجم بالاي کار فرصت آن نيست که برخي کارها دوباره مرور و اصلاح شود و اگر دقت کافي صورت نگيرد آسيب هايي به همراه دارد که ممکن است جبران ناپذير باشد. از جمله اين آسيب ها مي تواند ارسال اقدامات به مرکز باشد که اگر دقت لازم صورت نگيرد قطعا آسيب رسان خواهد بود. وي اتلاف زمان و انرژي را از ديگر آسيب هاي نبود دقت در اقدامات دانست.

برنامه بايد جامع و ساير امور را در برگيرد
برنامه ريزي از ديگر اصولي بود که عدالت خواه بر آن تاکيد داشت و خاطر نشان کرد: تدوين و ارائه برنامه از مهمترين اصولي است که مديران ستادي بايد از هم اکنون براي سال آينده داشته باشند . برنامه بايد جامع و ساير امور اعم از رفاهي ، مالي ، اداري و... را در برداشته باشد و به نوعي همه ي نياز ها را پوشش دهد.

اگر کار براي رضاي خدا انجام شود تحمل نامهرباني ها راحت مي شود
عالي ترين مقام قضائي استان در ادامه با توصيه هايي چند و با تاکيد بر اين نکته که اگر کار براي رضاي خدا انجام شود تحمل نامهرباني ها راحت مي شود، ادامه داد: بايد اسراف از سيستم حذف شود و از وسائل و امکانات تا جايي که ممکن است استفاده بهينه شود چون همه اينها جزء بيت المال هستند و حفظ آن بر ما واجب است.
همچون هميشه تکريم ارباب رجوع از ديگر موکدات عدالت خواه بود که همگان را به رعايت آن توصيه نمود و تصريح کرد: بر خلاف ساير بخش ها ، شما اعضا ستاد غير از مردم از همکاران خود نيز ارباب رجوع داريد که اين وظيفه شما را سنگين تر مي کند . بنده معتقدم رعايت حرمت ارباب رجوع چه مردم باشد و چه همکاران بسيار ضروري است و به نوعي برخورد هر کدام از ما نمادي از دستگاه قضائي است که به مردم مي نماياند.
وي سلامت کاري ، اخلاقي ، اعتقادي ، ديني و ... را بسيار مهم دانست و گفت همه بايد در اين امور نمونه باشيم تا جايي که در نوع مراوده و رفت و آمد ها با افراد بيشترين دقت و وسواس انجام شود تا اشتباهي در شيوه رفتار و نوع مراوده ما صورت نپذيرد. وي در ادامه کارايي و بازدهي را مهمترين ملاک براي مناصب افراد دانست و واگذاري مسئوليت ها و پرداخت اضافه کاري را منوط به اين مهم ارزيابي کرد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن