تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819587152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهيد طهراني‌مقدم‌ ذوب در ولايت بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آذر ۱۳۹۳ (۴:۲۱ق.ظ)
همسر شهيد طهراني‌مقدم: شهيد طهراني‌مقدم‌ ذوب در ولايت بود همسر شهيد طهراني‌مقدم گفت:حاج حسن کاملا محو در ولايت و تابع محض ولايت‌فقيه بود، شهيد طهراني‌مقدم در مسائل فرهنگي اعتقاد به خود سازي داشت و او الگوي همه دوران‌ها است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، الهام حيدري در مراسم سومين سالگرد شهيد سرلشکر حسن طهراني‌مقدم که در سالن شهيد بهشتي دانشگاه قم برگزار شد با اشاره به نخستين ملاقات خانواده شهيد طهراني مقدم با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: در مراسم تشيع جنازه شهيد طهراني‌مقدم براي نخستين با رهبر معظم انقلاب ديدار کرديم و در آنجا ارادت شهيد طهراني مقدم را به گوش رهبر معظم انقلاب رساندم.
همسر شهيد طهراني‌مقدم با اشاره به ناراحتي رهبر معظم انقلاب از شهادت شهيد طهراني‌مقدم، افزود: در آن ديدار وقتي رهبر معظم انقلاب فرمودند«من خود مصيبت‌زده‌ام»، تعجب کردم که چقدر ايشان از شهادت حاج حسن ناراحت هستند.
وي با اشاره به پيام تسليت رهبر معظم انقلاب به مناسبت سومين سالگرد شهادت شهيد طهراني‌مقدم، تصريح کرد: کلمات اين پيام سبب تعجب من و خانواده شهيد شده، اين‌که رهبر معظم انقلاب شهادت حاج حسن را حادثه مطرح کردند و ما نيز اين حادثه را پذيرفتيم.
حيدري با اشاره به ملاقات مجدد با رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: در اين‌که رهبر معظم انقلاب بيش از 45 دقيقه در منزل ما حضور داشتند با اشاره به سابقه آشنايي 25 ساله با شهيد طهراني مقدم اخلاص، همت بالا و افق ديد وسيع حاج حسن را به ما معرفي کردند.
همسر شهيد طهراني‌مقدم با اشاره به مديريت شهيد طهراني مقدم در خانواده، گفت: شهيد طهراني‌مقدم چهارمين فرزند خانواده بود اما هميشه در تلاش بود تا مديريت خانواده در دست بگيرد.
وي با اشاره به خاطرات شهيد طهراني‌مقدم، بيان کرد: همسرم با مردهاي ديگر تفاوت زيادي داشت و نمونه و اسوه کامل بود ايشان در جبهه‌هاي جنگ حضور مستمر داشت و پس‌ازآن نيز درصحنه‌هاي مختلف حضورداشته‌اند بايد در نظر داشت که شهيد طهراني‌مقدم متعلق به ايران نيست و براي تمام آفريده‌شده است.
حيدري با اشاره به مشکلات ايران و جهان، افزود: در تمام زمينه‌هاي فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي افرادي فعاليت مي‌کنند و افراد زيادي مانند شهيد طهراني‌مقدم فعاليت خود را به‌خوبي دنبال مي‌کنند.
همسر شهيد طهراني‌مقدم بيان خاطراتي از ديدار با سيد حسن نصرالله، تأکيد کرد: در آن ديدار سيد حسن نصرالله معتقد بود زنان لبنان و آرامش و امنيت خودشان را به شهيد طهراني‌مقدم مديون هستند.
وي با اشاره به اهتمام شهيد طهراني‌مقدم به خواندن نماز اول وقت، گفت: متأسفانه در جامعه به فرهنگ نماز اول وقت و قرائت قرآن کريم کم‌توجهي مي‌شود و در اين زمينه نيز بايد فعاليت فرهنگي از سوي مردم و مسئولان انجام شود.
حيدري با تاکيد به ولايت‌مداري شهيد طهراني‌مقدم، خاطرنشان کرد: حاج حسن کاملا محو در ولايت و تابع محض ولايت‌فقيه بود، شهيد طهراني‌مقدم در مسائل فرهنگي معتقد به خود سازي بود و مي‌گفت افراد بايد ابتدا خويش را بسازند و بعد رتبه‌ها و مسئوليت‌ها را بر دوش بگذارند، او الگوي همه دوران‌ها است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن