تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799110480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده سازي سالن شهيد حيدريان قم براي ميزباني ديدار ايران و روسيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آذر ۱۳۹۳ (۰:۵۹ق.ظ)
آماده سازي سالن شهيد حيدريان قم براي ميزباني ديدار ايران و روسيه معاون اداره کل ورزش و جوانان قم از تجهيز سالن شهيد حيدريان قم براي ميزباني از ديدارهاي دوستانه تيم‌هاي فوتسال ايران و روسيه در قم خبر داد و گفت: تلويزيون‌هاي ال‌اي‌دي براي پخش اين مسابقات در بيرون از سالن مسابقه نصب مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، معاون اداره کل ورزش و جوانان قم اظهار داشت: سالن ورزشي شهيد جعفر حيدريان قم ويژه ديدار تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و روسيه در حال تجهيز و آماده‌سازي قرار گرفت.
وي افزود: قم به عنوان ميزبان ديدار تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و روسيه انتخاب شده است و چهار تيم شامل تيم‌هاي ملي اميد و بزرگسالان روسيه و تيم‌هاي اميد و بزرگسالان کشورمان در روزهاي مياني هفته آينده در قم در قالب تورنمنتي چهارجانبه با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.
روح الله رمضاني گفت: تيم ملي فوتسال روسيه با کارواني ۴۲ نفره روز شنبه هشتم آذرماه وارد شهر مقدس قم مي‌شود و بعد از استراحتي کوتاه مدت تمرينات خود را از روز يکشنبه نهم آذر ماه در سالن دو هزار نفري مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم آغاز مي‌کند تا از روز بعد آن در مقابل تيم ملي فوتسال ايران قرار بگيرد.
تيم ملي فوتسال
رمضاني بيان داشت: مسابقات تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور تيم‌هاي ملي اميد و بزرگسالان ايران و روسيه در روزهاي دوشنبه دهم و سه‌شنبه يازدهم آذرماه در حضور تماشاگران فوتسال دوست قمي در سالن ۲ هزار نفري مجموعه ورزشي شهيد جعفر حيدريان قم برگزار شود.
وي عنوان کرد: به منظور ميزباني شايسته‌اي از تيم‌هاي ملي فوتسال اميد و بزرگسالان روسيه و حفظ شان فوتسال کشورمان با تدابير اداره کل ورزش و جوانان قم، سالن دو هزار نفري مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم به عنوان ميزبان اين رقابت‌ها در دستور تجهيز و آماده‌سازي قرار گرفت.
پخش مسابقه در خارج از سالن
معاون اداره کل ورزش و جوانان قم ابراز کرد: با توجه به ظرفيت سالن دو هزار نفري شهيد حيدريان قم، براي اينکه تمامي علاقمندان به فوتسال به طور کامل در جريان لحظه به لحظه مسابقه تيم‌هاي ملي ايران و روسيه قرار بگيرند مسئولين برگزاري اين رقابت‌‌ها قصد دارند از تلويزيون‌هاي ال‌اي‌دي براي پخش اين مسابقات در بيرون از سالن مسابقه استفاده کنند.
رمضاني تصريح کرد: تجهيز و ترميم سالن ۲ هزار نفري مجموعه ورزشي شهيد جعفر حيدريان قم شامل کفش پوش، تاسيسات گرمايشي و سرمايشي، صندلي‌هاي سکو‌ها و جايگاه ويژه ميهمانان و پخش تلويزيوني از روز شنبه هفته جاري اول آذرماه آغاز شده و تا شنبه هشتم آذرماه آماده اين بازي‌ها خواهد شد.
وي خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاري اين رقابت‌‌ها شامل اداره کل ورزش و جوانان و هيئت فوتبال قم براي تامين امنيت اين رقابت‌ها، اسکان تيم‌ها و شرايط حضور تماشاگران در سالن برگزاري بازي‌ها تدابير لازم را انديشيده‌اند تا اين‌ بازي‌ها با بهترين کيفيت در قم به انجام برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن