تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821006451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ادعای دوستی تا اهرم دشمنی آمریکا؛ تحلیل سعید جلیلی از مذاکرات وین چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:استان نیوز: دکتر جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی سه شنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان هیئت عاشقان ولایت شهرستان بابل حاضر شدند و به ایراد سخنرانی پرداختند.
به گزارش «استان نیوز»؛  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی در بدو ورود به بابل مورد استقبال فرمانده سپاه این شهرستان و جمعی از مسئولان قرار گرفت و سپس، جهت دیدار با حجت الاسلام روحانی، امام جمعه بابل، به حوزه علمیه صدر رفت.
 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سفر کوتاه خود، عازم دانشگاه علوم پزشکی بابل شد و در ابتدا، ضمن حضور بر مزار دو شهید گمنام مدفون در این دانشگاه، با قرائت فاتحه ای به مقام شهدا ادای احترام کرد.
 
دکتر جلیلی سپس وارد نشست اخلاقی – بصیرتی فرماندهان و سرگروهای حلقه های صالحین شهرستان بابل شد. نشستی که حاضرین در آن را اساتید دانشگاه، روحانیون فعال در طرح صالحین و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل تشکیل می دادند.
 
دکتر جلیلی با گرامیداشت هفته بسیج درباره این نهاد مردمی گفت: بسیج نهاد مقدسی است که مبدأ آن امام خمینی(ره) بود؛ تعبیر شجره طیبه را نیز ایشان به کار بردند.
 
وی افزود: باید دید که بسیج چگونه می‌تواند شجره طیبه‌ای باشد که میوه‌های آن هر لحظه و هر زمان موجب برکاتی برای انقلاب اسلامی باشد؛ اگر بخواهیم نگاهی روشن به بسیج داشته باشیم، باید دید که بسیج در چه شرایطی رشد کرده است.
 
مسئول سابق پرونده هسته ای ایران، در ادامه با اشاره به توافق هسته ای صورت گرفته در وین گفت: حفظ رژیم تحریم ها نشانه تداوم دشمنی با ملت ایران است و پاسخ متناسب خود را می طلبد.
 
دکتر جلیلی در ادامه افزود: آمریکا نمی تواند اهرم دشمنی علیه ملت ایران را به کار بگیرد و همزمان ادعای دوستی بکند.
 
جلیلی با اشاره به اینکه ما در واقعیت‌های دنیا با زور مواجه نیستیم، گفت: در واقعیت دنیا، ما با زور به اضافه تزویر مواجه هستیم و باید به دنبال واقع بینی در سیاست خارجی باشیم نه واقعیتی که آنها نشان می‌دهند.
 
وی گفت: ‌قدرت‌های مستکبر که با شعار اقتصاد آزاد بر جهان حاکم هستند با اعلام زور سعی دارند به مردم جهان بقبولانند که شکست‌ناپذیر هستند و حرف اول را آنها می‎زنند و لذا کسی حق مخالف با آن را ندارد.
 
عضو شورای راهبردی روابط خارجی با اعلام اینکه امروز پشت جریان تکفیری و تروریستی، آمریکا قرار دارد تا با این نسخه بدلی اسلام را بدنام کند و به نام مبارزه با تروریست وارد صحنه شود، یادآور شد: دشمن چون نمی‎تواند با اسلام ناب مبارزه کند، نسخه‌های بدلی مانند داعش و تکفیری را ارائه داده است در حالی که باید بداند این ابتدای انقلاب ما است و ثمره ارزنده آن را در پیش رو داریم.

5/9/1393   ساعت : 22:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استان نیوز]
[مشاهده در: www.ostannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن