تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاف حساس مس سونگون و تاسیسات در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مصاف حساس مس سونگون و تاسیسات در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال تبریز - ایرنا - دو تیم مس سونگون ورزقان و تاسیسات دریایی تهران در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران برای صدرنشینی مقابل هم قرار می گیرند.


به گزارش ایرنا، در بازی های این هفته که به طور همزمان در شهرهای مختلف انجام می شود، در حساس ترین بازی هفته که تعیین کننده صدرنشین رقابت ها نیز به شمار می رود، دو تیم مس سونگون ورزقان و تاسیسات دریایی تهران در تبریز رو در روی هم قرار می گیرند.
مس برای آنکه بتواند صدرنشینی خو را حفظ کند، باید با سه امتیاز و زدن گل های بیشتر بازی را به پایان ببرد در غیر اینصورت احتمال جابجایی در صدر جدول با توجه به دیگر دیدارهای حساس هفته بسیار زیاد است.
اگر مس سونگون در بازی این هفته ببازد با توجه به هم امتیاز بودن این تیم با ماهان قم و اختلاف سه امتیازی با تاسیسات دریایی، امکان اینکه تا رده سوم سقوط کند، بسیار است اما در صورت تساوی، نتیجه بازی ماهان تندیس قم تعیین کننده صدرنشین جدول خواهد بود.
در این بازی حساس شاگردان اسماعیل تقی پور برای گرفتن سه امتیاز و حفظ صدر جدول و شاگران وحید شمسایی با این هدف و نزدیک شدن به صدر و حتی صدرنشینی به دنبال سه امتیاز هستند.
این بازی ساعت 16 روز پنج شنبه این هفته در سالن پورشریفی تبریز و با قضاوت تیم داوری پژمان رضایی، جواد غلامزاده، حسنعلی رحیمی و علی احمدی سلطانیه برگزار می شود.
ماهان تندیس قم که هم امتیاز با تیم صدرنشین و با تفاضل گل کمتر در رده دوم است در این هفته میهمان فرش آرا مشهد است.
ماهانی ها اگر در این بازی برنده شوند و مس در مصاف با تاسیسات مساوی و یا ببازد صدرنشین جدول می شوند اما در صورت باخت احتمال سقوط تا رده سوم برای این تیم قابل تصور است.
این دیدار نیز همزمان با سایر بازی ها در سالن محلاتی مشهد و با قضاوت علیرضا رمضانی، عبدالرضا وثوقی، محمدرضا ذاکری و امیربهنام نقوی برگزار خواهد شد.
دبیری تبریز تیم چهارم جدول که از روزهای اوج خود در فصل گذشته فاصله گرفته در این هفته در تبریز با تیم قعرنشین جدول شهرداری ساوه دیدار می کند.
یاران دبیری در این هفته برای صعود یک پله ای در جدول رو در روی حریف قرار می گیرند و خوب می دانند که باختشان در این دیدار در حکم سقوط دو سه پله ای برای آنها خواهد بود.
سالن علوم پزشکی تبریز محل انجام این بازی است و ابراهیم مسیبی، سیدحسن موسوی، زیاد فروتن و شمس الله اخوان تیم داوری بازی هستند.
دو تیم همسایه در جدول رده بندی یعنی شهید منصوری قرچک و میثاق تهران نیز یکی دیگر از بازی های هفته را برگزار می کنند و تیم برنده تنها شانس پیشی گرفتن از دیگر تیم را خواهد داشت.
این دیدار در سالن هفتم تیر قرچک و با قضاوت تیم داوری حسین شاهمرادی، حمید کاشانی، مجید فراهانی و مصطفی زینی انجام می شود.
شرکت ملی حفاری ایران نیز در این هفته با شهروندی ساری در سالن نفت اهواز دیدار می کند و برای اینکه از مدعیان فاصله نگیرد به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.
علی حفیظی، علیرضا یگانه، عبدالرحیم محمدی و مهدی حقوقی تیم داوری این بازی هستند.
مقاومت البرز و فردوسی مشهد نیز که در نیمه دوم جدول هستند در این هفته مقابل هم قرار می گیرند تا شانس خود را برای تک رقمی کردن رده بندی جدولی خود امتحان کنند.
سالن انقلاب کرج با قصاوت تیم داوری وحید عرض پیما، امید سهرابی، مرتضی شعبانی و مهدی بادی کناری محل انجام این دیدار است.
اما در آخرین بازی هفته گیتی پسند اصفهان که از جمع مدعیان جدول دور شده مقابل پایاسازه تبریز قرار می گیرد.
گیتی پسند به نظر کار سختی در این هفته ندارد و شاید بتواند رده بندی جدولی خود را بهبود بخشد در مقابل پایاسازه نیز که روی نوار ناکامی حرکت کرده شاید در صدد پایان دادن به این ناکامی ها باشد.
سالن مخابرات اصفهان با قضاوت تیم داوری علی پورافشار، عارف سیاحی، رضا رحیمی و کاظم قنبری برای انجام این بازی انتخاب شده است.
در جدول رده بندی مس سونگون و ماهان قم با 23، تاسیسات دریایی با 20، دبیری تبریز و حفاری با 19، گیتی پسند و فرش آرا با 18، منصوری و میثاق با 14، فردوسی مشهد و مقاومت البرز با 11، شهروند ساری با 10، پایاسازه با 9 و شهرداری ساوه با چهار امتیاز در رده های اول تا چهاردهم قرار دارند.
7233/587 **1908


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن