تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804729845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی مهدی موعود باتولید علم محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرحوزه علمیه نوشهر: زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی مهدی موعود باتولید علم محقق می شود نوشهر - ایرنا - مدیر حوزه علمیه شهید بهشتی نوشهر با اشاره نقش موثر بسیج در انقلاب اسلامی و تثبیت آن، گفت: حاکمیت تفکر بسیجی و زمینه سازی برای تشکیل حکومت مهدی موعود (عج) با تولید علم محقق می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام " جواد قائمی" روز چهارشنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان به مناسبت روز بسیج در مصلی امام خمینی(ره) نوشهر، اظهار داشت: صدور اندیشه انقلاب اسلامی به سراسر جهان و آماده سازی برای حاکمیت مهدوی، نیاز به تولید علم روز افزون است.
وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که "بسیج به عنوان بزرگترین عنایات الهی و ابداعات امام(ره) است" تصریح کرد: فرهنگ بسیج یک عنایت الهی و زیرساخت رسیدن به حکومت انسان کامل و مهدوی است.
قائمی در ادامه بسیج را نیروی بازدارنده وبالقوه ویژه برای ثبات و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: بسیج با ترفندهای دشمنان نظام اسلامی و اسلام در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی به مقابله پرداخته و در دوران دفاع مقدس و در دورانی که ارتش ثباتی نداشت، توانست در برابر توطئه های درونی و خارجی پیروز شود.
وی تصریح کرد: پیشرفت های علمی ایران در اوج شدیدترین تحریم ها نیز بر گرفته از فرهنگ بسیجی است که با وجودی که اندیشمندان ما حق مطالعه مجلات و کتاب های علمی و حق انتشار اندیشه های خود را در مجلات علمی نداشتند، با تکیه برهمین اندیشه امروز ما شاهد بهره گیری ایران اسلامی از انرژی هسته ای هستیم.
قائمی با تاکید بر اینکه متفکران درجهان انقلابی که مردم را به عنوان مسوول نظام قرار داد، موفق می دانند، اظهار داشت:انقلاب، اندیشه و ایدئولوژی سیاسی موفق است که بتواند از زمان شروع تا سرمنزل مقصود روحیه انقلابی خود را حفظ کند.
وی استحاله و تهی شدن را مهمترین خطر برای انقلاب ها عنوان کرد و افزود: خطر انحراف و استحاله همواره انقلاب ها را تهدید می کند که ایران هم مستثنی نیست، لذا مقام معظم رهبری همواره از بسیج به عنوان نگهبان انحرافات نام برده است.
این استاد حوزه و دانشگاه حضور مردم در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را متاثر از تفکر و اندیشه بسیج برشمرد و بیان کرد: نظام بین الملل امروزه دیگر سیاست انزوا را برنمی تابد و اگر کشوری بخواهد در عزلت بماند، مقهور قدرت های برتر می شود، باید بازیگر در نظام بین الملل باشیم.
وی یادآور شد: به دنبال انقلاب اسلامی باید نظام، دولت و جامعه اسلامی داشته باشیم تا با ایجاد تمدن نوین اسلامی بتوانیم در حوزه های پیرامونی خود و جهان اسلام نفوذ کنیم.
مدیر حوزه علمیه نوشهر گفت: بسیجیان باید بصیرت و حضور مخلصانه و گسترده در تمامی عرصه ها را سرلوحه خود قرار دهند و موقعیت شناسی، امام شناسی، دشمن شناسی، توجه به تمدن اسلام، مهدویت گرایی در بعد سیاسی و فردی را در خود تقویت کنند.ک/3
1295/1535/506


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن