تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799080936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج جهان اسلام با الگوبرداری از بسیج ایران در حال شکل گیری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه: بسیج جهان اسلام با الگوبرداری از بسیج ایران در حال شکل گیری است کرمانشاه - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: امروز روحیه بسیجی ملت ایران به کشورهای مسلمان دنیا منتقل شده و در واقع زمینه سازی برای تشکیل بسیج جهان اسلام با الگوبرداری از بسیج کشور در حال انجام است.


سرهنگ پاسدار"جهانگیر کریمی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تفکر و فرهنگ بسیجی ایران که مقابله با ظلم و زور است در حال صادر شدن به کشورهای مختلف اسلامی می باشد و آن ها به پشتوانه همین تفکر عظیم به مقابله با سران استکبار پرداخته اند.
وی افزود: نمونه این موارد را می توان در کشورهایی نظیرعراق و سوریه مشاهده کرد که آن ها نیز با الگو برداری از بسیج ایران در حال تشکیل و تربیت نیروهای مردمی برای دفاع از تمامیت ارضی سرزمین خود هستند تا در مقابل دشمنان خود نظیر داعش، النصره و ... بایستند.
سرهنگ کریمی ادامه داد: بسیجی بودن افتخار و لیاقت می خواهد که خوشبختانه عموم مردم کشور از چنین لیاقتی برخوردارند و اگر همین روحیه بسیجی آن ها نبود شاید خیلی وقت ها پیش تسلیم دشمنان شده بودیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه، تصریح کرد: بسیج امروز با حضور در عرصه های مختلف به قوت قلب دوست داران نظام و خار چشم دشمنان آن تبدیل شده است به گونه ای که هیچ کس نمی تواند این حضور گرمابخش را نادیده بگیرد.
وی گفت: بسیج با جذب و آموزش های نیروهای علاقه مند و مستعد، علاوه بر آماده سازی آن ها برای جنگ نظامی، به آنان آموزش های لازم در خصوص کمک به افزایش امنیت داخلی را نیز می دهد تا در مقابل نیروهای ضد انقلاب، مقابله با سرقت و سایر آسیب های اجتماعی به کمک مردم و شهروندان بشتابند.
سرهنگ کریمی ادامه داد: یکی دیگر از آموزش های ارائه شده توسط بسیج، آموزش برای مقابله با حوادث طبیعی نظیر سیل، زلزله و ... است که در حوادث این چنینی شاهد بوده ایم بسیج با حضور به موقع خود به یاری مصدومین و حادثه دیدگان شتافته است.
وی همچنین با اشاره به ورود بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم، یادآور شد: دشمنان امروز بیشترین برنامه های تخریبی خود را در این حوزه معطوف کرده اند تا بتوانند جوانان را منحرف کنند اما بسیج با هوشیاری و حضور به موقع و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی سعی در خنثی سازی این اقدام داشته که موفق نیز بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: یکی دیگر از مواردی که بسیج به آن ورود پیدا کرده است، در بحث سازندگی بوده و با تشکیل قرارگاه سازندگی، همه ساله و در ایام مختلف بوسیله طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و سایر نیروهای بسیجی خود با حضور در مناطق مختلف به خدمت رسانی پرداخته است.
کریمی تصریح کرد: این خدمات شامل ساخت خانه، مدرسه و مسجد بوده و در کنار آن سایر اقدامات لازم نیز در جهت رفع محرومیت مناطق کمتر برخوردار انجام گرفته است.
وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاهی در جنب مسجد جامع به عنوان نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، گفت: در این نمایشگاه محصولات مختلف افراد بسیجی که با حداقل امکانات تهیه و تولید شده با قیمت مناسب به مردم و شهروندان کرمانشاهی عرضه می شود.
سرهنگ کریمی یادآور شد: هم اکنون بیش از40 درصد مردم شهر کرمانشاه از اقشار مختلف عضو بسیج هستند هرچند ما همه مردم را بسیجی می دانیم و این نکته ایست که بارها خود مردم با حضور پرشور در صحنه های مختلف دفاع از نظام و آرمان های انقلاب آن را اثبات کرده اند.
وی در پایان از برگزاری همایش شش هزار نفری بسیجیان در صبح امروز و همزمان با ششمین روز هفته بسیج خبر داد و گفت: این همایش عظیم در سرسرای امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار و نیروهای بسیجی بار دیگر با امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.
7458/567


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن