تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری های روستایی در استان اردبیل حمایت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمایه گذاری های روستایی در استان اردبیل حمایت می شود اردبیل - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: حمایت از سرمایه گذاری های روستایی در این استان براساس تفاهم نامه همکاری که بین استانداری و معاونت توسعه روستایی کشور به امضا رسید، در دستور کار قرار می گیرد.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر طوبی بیان کرد: تهیه نقشه راه و چارچوب کلی ایجاد همکاری به منظور مشارکت و انجام سرمایه گذاری در بخش توسعه پایدار با استفاده از پتانسیل مناطق روستایی موضوع اصلی این تفاهم نامه است.
وی افزود: براساس این توافق، استانداری اردبیل در هر دهستان دو طرح تولیدی و اشتغال زایی را با مشارکت مردم تایید و برای طی مراحل بعدی به معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ارسال می کند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری عنوان کرد: در این راستا روستاییان می توانند نسبت به تشکیل شرکت های توسعه و عمران منطقه ای و یا سایر شرکت های فرآوری محصولات، خدماتی، کشاورزی و بازرگانی به صورت تعاونی و یا سهامی خاص به مدت حداکثر شش ماه اقدام کنند.
او اظهار کرد: در صورتی که اهالی روستاها در تامین آورده اولیه مشارکت کنند، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تعهد داده که نسبت به پرداخت تسهیلات بانکی با سود چهار درصد و به میزان سه برابر آورده روستاییان بدون درنظر گرفتن سقف آورده اقدام کنند.
طوبی اضافه کرد: کارت یارانه سهام داران به عنوان ضمانت تسهیلات پرداختی در نظر گرفته شده و چنانچه سرمایه گذاران بخش خصوصی تمایل به سرمایه گذاری در روستاها داشته باشند، با جلب مشارکت بومیان در راه اندازی واحدهای تولیدی می توانند از تسهیلات بانکی با سود پایین بهره مند شوند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل این اقدام را گامی در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت امیدواریم با استفاه بهینه روستاییان از این فرصت، گام مثبتی در جهت افزایش تولید ثروت و اشتغالزایی در روستاها برداشته شود.
8123/593


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن