تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821252868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمايي بسيجيان استان قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۱۷ب.ظ)
گردهمايي بسيجيان استان قم برگزار شد همزمان با هفته بزرگداشت بسيج، گردهمايي بسيجيان استان قم در مسجد جامع قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ،‌مسوول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج امام حسين(ع) قم در اين گردهمايي با اشاره به اهميت، منزلت و جايگاه بسيج ،بسيج را پديده اي بسيار مقدس و مهم عنوان کرد و افزود: در بيان اهميت بسيج همين بس که حضرت امام خود را يک بسيجي مي دانست و نسبت به آن افتخار مي کرد و رهبر معظم انقلاب نيز تشکيل اين نيرو در نظام اسلامي را از برکات و الطاف خداوند براي ملت ايران مي دانند.
حجت الاسلام احمد احمدي با اشاره به نقش بي بديل بسيج در نظام اسلامي، ايجاد چنين مجموعه اي گسترده و فراگير با دستاوردها و عملکردهاي بسيار زياد را از ابتکارات حضرت امام برشمرد و گفت: اگر اين نيروي انقلابي و جهادي به صحنه جنگ وارد نمي شد، بدون شک هيچگاه جنگ به سود ايران به پايان نمي رسيد.
وي با اشاره به نقش بسيج در تامين امنيت نظام و کشور، افزود: در نا امني هاي دهه نخست انقلاب در کشور اگر بسيج نبود چه بسا ايران نيز شرايطي مانند افغانستان و عراق را پيدا مي کرد.
احمدي با اشاره به نقش بسيج در صيانت از ارزش هاي فرهنگي کشور، اظهار داشت: حضور بسيج در عرصه هاي مختلف موجب شده، تا جامعه از بسياري از آسيب هاي فرهنگي مصون نگه داشته شود.
وي همچنين حضور بسيج در عرصه اقتصاد، بويژه اقتصاد مقاومتي را بي بديل توصيف کردف و افزود: بسيج يک انديشه و تفکر است که اگر در هر جامعه اي نفوذ پيدا کند، آن جامعه دچار تحول و دگرگوني شده و در مسير پيشرفت قرار مي گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن