تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820271769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمایی بسیجیان استان قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گردهمایی بسیجیان استان قم برگزار شد قم - ایرنا - همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، گردهمایی بسیجیان استان قم سه شنبه شب در مسجد جامع قم برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم در این گردهمایی با اشاره به اهمیت، منزلت و جایگاه بسیج ،بسیج را پدیده ای بسیار مقدس و مهم عنوان کرد و افزود: در بیان اهمیت بسیج همین بس که حضرت امام خود را یک بسیجی می دانست و نسبت به آن افتخار می کرد و رهبر معظم انقلاب نیز تشکیل این نیرو در نظام اسلامی را از برکات و الطاف خداوند برای ملت ایران می دانند.
حجت الاسلام "احمد احمدی" با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در نظام اسلامی، ایجاد چنین مجموعه ای گسترده و فراگیر با دستاوردها و عملکردهای بسیار زیاد را از ابتکارات حضرت امام برشمرد و گفت: اگر این نیروی انقلابی و جهادی به صحنه جنگ وارد نمی شد، بدون شک هیچگاه جنگ به سود ایران به پایان نمی رسید.
وی با اشاره به نقش بسیج در تامین امنیت نظام و کشور، افزود: در نا امنی های دهه نخست انقلاب در کشور اگر بسیج نبود چه بسا ایران نیز شرایطی مانند افغانستان و عراق را پیدا می کرد.
احمدی با اشاره به نقش بسیج در صیانت از ارزش های فرهنگی کشور، اظهار داشت: حضور بسیج در عرصه های مختلف موجب شده، تا جامعه از بسیاری از آسیب های فرهنگی مصون نگه داشته شود.
وی همچنین حضور بسیج در عرصه اقتصاد، بویژه اقتصاد مقاومتی را بی بدیل توصیف کردف و افزود: بسیج یک اندیشه و تفکر است که اگر در هر جامعه ای نفوذ پیدا کند، آن جامعه دچار تحول و دگرگونی شده و در مسیر پیشرفت قرار می گیرد.
پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل است. ک/2
7403 / 553


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن