تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818832270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باهنر: حق رزمندگان ادا نشده است/مجلس را به موافق و مخالف رزمندگان تقسیم نکنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: باهنر: حق رزمندگان ادا نشده است/مجلس را به موافق و مخالف رزمندگان تقسیم نکنیم
نایب‌ رئیس مجلس با تأکید بر اینکه حق رزمندگان در خدمات‌رسانی ادا نشده است، گفت: اینکه در مجلس طرحی را تصویب کنیم و بعد بگویند نمایندگان موافق کمک به رزمندگان و دولت و شورای نگهبان مخالفند، درست نیست.
به گزارش نامه نیوز، محمدرضا باهنر نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره بخشی از جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به اخطار قانون اساسی حسینعلی حاجی‌ دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با تقاضا از وی به منظور عدم تقسیم مجلس به مخالف و موافق رزمندگان در موافقت همه مجلس برای کمک به این قشر بسیج کرد و اظهار داشت: بنده کوچک‌ترین نمایندگان موافق برای کمک‌رسانی بیشتر به رزمندگان هستم و البته حتما حق آنها در خدمات‌رسانی ادا نشده است.

وی خطاب به حاجی‌ دلیگانی اضافه کرد: شما شبهه‌افکنی نکنید ما خودمان رزمنده نبودیم، اما بوی آنها را شنیده‌ایم و دردهای آنها را می‌دانیم، اما بنده که اینجا نشسته‌ام باید به آئین‌نامه داخلی مجلس و قانون اساسی عمل کنم.

باهنر با اشاره به اینکه دادن حقوق رزمندگان راه خود را دارد و باید آن را پیدا کنیم، افزود: ما 3 سال ردیف بودجه برای این امر گذاشتیم و این مسئله را در جلسه با دولت حل می‌کنیم، اما تا وقتی دولت بار مالی آن را نپذیرد بر اساس اصل 75 پیشنهاد شما قابل طرح نیست.

وی با یادآوری تفسیر اخیر شورای نگهبان مبنی بر عدم ارسال طرح‌های دارای بار مالی برای دولت به مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: از این رو باید به دنبال راه قانونی برای پیشنهاد شما بگردیم.

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه ما اینجا طرحی را تصویب کنیم بعد بگویند مجلس موافق رزمندگان و دولت و شورای نگهبان مخالف آنها هستند، درست نیست ما همه همدل هستیم و مشکلات رزمندگان را می‌فهمیم و باید آن را حل کنیم.




منبع: فارس


۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن