تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816317160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ناجا: شاخص های وقوع جرم در کشور سیر نزولی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده ناجا: شاخص های وقوع جرم در کشور سیر نزولی دارد رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی گفت: شاخص های وقوع جرم در کشور طی سال گذشته و امسال، سیر نزولی داشته است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "اسماعیل احمدی مقدم" روز چهارشنبه در حاشیه صبحگاه مشترک و نشست جمع بندی نهایی از رشد و تعالی فردی و سازمانی نیروی انتظامی گیلان در مصاحبه با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: فقط در شاخص وقوع سرقت در سال قبل این روند افزایش داشت که از مردادماه امسال روند آن متوقف شده است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش جرم و افزایش کشفیات داشته ایم.
فرمانده ناجا تصریح کرد: تصادفات نیز در مدت زمان ذکرشده، هفت درصد کاهش یافته و آمار پزشکی قانونی نشان می دهد که شمار کشته های تصادفات کمتر شده و امسال مردم 40درصد کمتر جریمه شده اند که این موضوع نشان دهنده بهبود رفتار ترافیکی شهروندان است.
سردار احمدی مقدم احساس امنیت را بسیار مهم دانست و افزود: با روندی که در پیش است، امسال مردم نسبت به سال گذشته احساس امنیتی بهتری داشته و خواهند داشت.
وی با بیان اینکه تهران بیشترین وقوع سرقت را در کشور دارد، گفت: وقوع سرقت در تهران بزرگ، 25درصد و در استان تهران حدود 30 درصد است که این آمار، یک سوم سرقت کشور را شامل می شود ضمن اینکه 10 درصد قتل ها نیز در تهران رخ داده است.
به گفته فرمانده ناجا؛ با توجه به اینکه تهران 20 درصد جمعیت کشور را داراست، این رقم نسبت به جمعیت کمترین جرائم محسوب می شود.
وی در خصوص رتبه نیروی انتظامی گیلان گفت: این استان با کسب نمره 86 و نیم، جایگاه خوبی در کشور به دست آورده است.
فرمانده ناجا در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: در زمینه افزایش کارآیی نیروی انتظامی؛ رفتار تعالی فردی و سازمانی، شاخص های کیفی ، دیدگاه های مردمی، سنجش رفتار سازمانی از نگاه مردم ، رضایت اجتماعی، طرح مکنا، حقوق شهروندی و شاخص های متعددی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: اقدامات درون سازمانی نیروی انتظامی، رعایت حقوق شهروندی نظیر رفتار با متهمان و مردم و افراد صاحب حق در این نیرو، رعایت قوانین و همکاری با دستگاه قضایی ، تهیه امکانات برای بهبود و تسهیل خدمات به مردم از جمله موارد دیگری است که در بحث ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی در استان ها مورد توجه می باشد.
وی عملکرد نیروی انتظامی گیلان را در این زمینه ها موفق خواند و گفت: تخلفات سازمانی نیروی انتظامی این استان 53درصد و همچنین در سوانح نیز این نیرو در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، عملکرد خوبی داشته و در همه زمینه ها و ماموریت های خود عملکردی رو به جلوی ارایه داده است.
سردار احمدی مقدم اضافه کرد: نیروی انتظامی گیلان در همکاری با شورای تامین استان نیز دستاوردهای خوبی داشته و این استان در تمام جرائم بخصوص در سرقت حدود 9درصد و در تصادفات نیز هفت درصد کاهش و در خسارت دیدگان ناشی از تصادف نیز کاهش داشته است.
وی مجموع عملکرد نیروی انتظامی گیلان را بسیار خوب و مناسب دانست و افزود: هدف ما نیز با این ارزیابی ها ، تلاش در جهت رفع مشکلات و نواقص در حد توان است.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنانش؛ در زمینه همکاری با کشورهای همسایه گفت: ناجا همکاری های بسیار نزدیک و خوبی با کشورهای همسایه از جمله در زمینه پروتکل های مرزی دارد و ملاقات های نوبتی و بنابر نیاز با این کشورها نیز بموقع انجام می شود.
وی ادامه داد: همکاری های خوب اطلاعاتی و عملیاتی با کشورهای همسایه نیز موجب شده که هم اکنون بد رفتاری بعضی از دولت ها با ایرانیان نظیر انگشت نگاری انجام نگیرد و با کنترل در مبدا (ایران) چهارسال است که در عربستان انگشت نگاری متوقف شده و امروز در پی این همکاری ها، فشارها کاهش یافته است.
سردار احمدی مقدم یادآور شد: ظرفیت کشورهای همسایه متفاوت است و بعضی از این کشورها با مشکل بی ثباتی و مشکلات شدید امنیتی مواجه هستند که ما انتظار خود را در زمینه همکاری با آنها خیلی نمی توانیم بالا ببریم.
جلسه جمع بندی نهایی از رشد و تعالی رفتار فردی و سازمانی نیروی انتظامی گیلان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور فرمانده ناجا، معاون سیاسی - امنیتی استاندار گیلان ، فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان ، مسوولان استانی و مسوولان قضایی در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان برگزارشد.ک/2
619 / 695


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن