تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی رویش فرصت مغتنمی برای تحرک فرهنگی و مشارکت جویی دانشجومعلمان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردوی رویش فرصت مغتنمی برای تحرک فرهنگی و مشارکت جویی دانشجومعلمان است خبرگزاری پانا: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: اردوی رویش فرصت مغتنمی برای تحرک فرهنگی و مشارکت جویی دانشجومعلمان است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ آذر ساعت 09:44



به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام سید امین الله دادگر در افتتاحیه همایش "رویش" با گرامی داشت "هفته بسیج" خطاب به دانشجو معلمان حاضر در این گردهمایی گفت: شما باید منادی اسلام انقلابی باشید نه اسلام کر و کور و لال؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بر این موضوع تاکید ویژه ای دارند. وی به مطالبات دانشجومعلمان در بازدیدهای استانی از دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: بیشتر مطالبات دانشجو معلمان، مطالبات فرهنگی، آموزشی و علمی است. البته ما در دانشگاه ها انتظارات بسیار زیادی در زمینه مباحث دینی، سیاسی و ... از دانشجو معلمان داریم. حجت الاسلام دادگر یکی از تکالیف دانشگاه را آموزش روش تحلیل "مسایل سیاسی" به دانشجویان عنوان کرد و خطاب به دانشجو معلمان حاضر در این همایش گفت: بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب، کسانی که می خواهند وارد حوزه تشکیلاتی و دانشجویی شوند، ابتدا باید پشت پرده نظام سلطه را بشناسند؛ پشت پرده نظام سلطه، "طالبان" و "داعش" است. مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان به فروریختن محموله تسلیحات در مرز کشور اشاره کرد و افزود: جای سوال است که این محموله برای چه کسانی بود؟ البته بعدها عنوان کردند که به اشتباه این محموله ریخته شده است، خوشبختانه بخش قابل توجهی از این محموله وارد کشور شد و به دست داعشی ها نرسید. وی با بیان اینکه آموزش بدون "اخلاق" و "معنویت" خطرناک است، ادامه داد: معنویت و اخلاق است که علم و آموزش را هدفمند می کند؛ علم اگر بدون اخلاق باشد، همان شرایطی را به وجود می آورد که ما در طول تاریخ از جنایتکاران و استبدادگران شاهد بودیم و در حال حاضر نیز در اقصی نقاط دنیا شاهد جنایت گری های بی شماری هستیم. حجت الاسلام دادگر با اشاره به هدف امام حسین(ع) در قیام روز عاشورا گفت: امام خمینی(ره) همان راهی را در پیش گرفتند که امام حسین در روز عاشورا در پیش گرفت. شما دانشجو معلمان میتوانید در این باره تحلیل و بررسی کنید و هدف اصلی از این قیام را درک کنید. مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: مساله دیگر زنده نگه داشتن مسیر است؛ اگر زینب کبری(س) نبود به تعبیری کربلا در کربلا می ماند. حضرت زینب(س) برای کسانی که می خواهند الگوگیری کنند، بهترین مولفه ها را در خود دارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن