تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810120574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جوان در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه جوان عنوان های «نمی توانند در موضوع هسته ای ما را به زانو در آورند» و «خوشه های خشم در 90 شهر آمریکا» را برای انتشار در شماره روز چهارشنبه برگزید.


این روزنامه تیتر یک را به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نمی توانند در موضوع هسته ای ما را به زانو در آورند، اختصاص داد و نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلام در دیدار با علماء، اندیشمندان و میهمانان شرکت کننده در «کنگره جهانی جریانهای تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی»، مشکلات و ناکامی های دشمنان اسلام در منطقه بویژه در عراق، سوریه و لبنان را نیز یادآور شدند و گفتند: یک نمونه دیگر از ضعف دشمن، قضیه هسته ای ایران است. آمریکا و کشورهای استعمارگر اروپایی دور هم جمع شدند تا جمهوری اسلامی ایران را در قضیه هسته ای به زانو درآورند اما نتوانستند و در آینده نیز نخواهند توانست.
خوشه های خشم در 90 شهر آمریکا، تیتر دیگر روزنامه جوان است. به دنبال رأی هیات منصفه دادگاهی در فرگوسن مبنی بر عدم اعلام جرم و تبرئه افسر پلیسی که یک سیاهپوست 18 ساله را در این شهر کشته بود، هزاران سیاهپوست در اعتراض به این رأی در 90 شهر امریکا از جمله فرگوسن، لس آنجلس، نیویورک و واشنگتن تظاهرات خشونت آمیز برگزار کردند. به دلیل اعتراضات گسترده، گارد ملی امریکا نیز به حالت آماده باش درآمده است. شهر سیاتل نیز شاهد تجمع معترضین امریکایی بود و درگیری ها میان پلیس و مردم بالا گرفت و معترضین شهر سیاتل با قوطی و بطری به سوی پلیس حمله ور شدند.
این روزنامه به سخنان ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی مبنی بر کاهش نرخ ارز در بازار امکانپذیر است، پرداخت و نوشت: یکسان سازی نرخ ارز قطعی است ولی فعلاً بنای اجرای آن را نداریم و برای تصمیم گیری در این باره فعلاً تابع شرایط بین المللی هستیم و ما در شرایط فعلی این اقدام را انجام نخواهیم داد. وی درباره نرخ دلار در بودجه 94 گفت: فعلاً هنوز قطعی نشده چون می دانید که تا آخرین لحظه ارسال به مجلس ممکن است تغییراتی در بودجه اعمال شود، اما الان تصور بر 2 هزار و 850 تومان است. این در حالی است که وزیر اقتصاد قیمت دلار را در سال آینده همان 2 هزار و650 تومان اعلام کرده بود. به نظرم، عوامل بنیادی بازار در وضعیت تعادلی کامل وجود دارند، میزان عرضه و تقاضا در بازار، تعادل نسبی در بازار ارز دارد و در سایر بازارهای متأثر از واردات نیز وضعیت مطلوب است لذا امکان این هم وجود دارد که تا حدودی به خاطر غلبه عرضه بر تقاضا، مقداری کاهش در بازار ارز شاهد باشیم.
روزنامه جوان با انعکاس موضوع داروهای وارداتی گران شد، داخلی ها در صف انتظار، نوشت: هم اکنون بیش از یک سال از بحران دارویی می گذرد و دیگر کمبود و نبود دارو دغدغه جدی مردم و مسوولان وزارت بهداشت نیست اما بیماران خاص و صعب العلاج با چالش های تازه ای مواجهند. در حالی که بنا بود امسال افزایش قیمت دارو نداشته باشیم اما برخی داروهای وارداتی گرانی محسوسی را تجربه می کنند، به طور مثال به گفته سیدحسن بابایی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره جامعه حمایت از بیماران ام اس داروی rebif از قیمت 600 هزار تومان به 980هزار تومان افزایش یافته است. «نوردیلت» دارویی که برای کودکانی با رشد ضعیف، تجویز می شود نیز افزایش قیمت داشته است. با وجود این، رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو تأکید می کند: این داروها گران نشده بلکه پوشش بیمه ای آنها کاهش یافته است.
این روزنامه با بازتاب عنوان «آفرین» حضرت آقا برای نوشتن به من انگیزه داد، به نقل از معصومه آباد عضو شورای شهر تهران نوشت: وقتی حضرت آقا به «من زنده ام» آفرین گفتند، خستگی ام در رفت و همه رنج ها را فراموش کردم. فکر می کنم این بزرگ ترین افتخار و دستاورد زندگی دنیایی ام بوده است. شاید این «آفرین» انگیزه ای بسیار قوی بود که بتوانم به حوزه نوشتاری دفاع مقدس بیشتر علاقه مند شوم و بدان بپردازم.

**9128**9131


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن