تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مجبور شدم او را بکشم»/ تمدید وضعیت فوق العاده سی روزه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «مجبور شدم او را بکشم»/ تمدید وضعیت فوق العاده سی روزه


شبکه «سی ان ان» به منظور فروکش کردن خشم تظاهرات کنندگان معترض به قتل نوجوان سیاهپوست، با دعوت از قاتل مایکل براون، و با تیتر «شکسته شدن سکوت دارن ویلسون»درصدد مظلوم جلوه دادن قاتل مایکل براون بر آمد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شکه خبر، مجری این برنامه تلویزیونی طوری برنامه را پیش می برد که نشان دهد قاتل در این صحنه حق به جانب عمل کرده و راهی جز کشتن نوجوان سیاه پوست نداشته است. قاتل این نوجوان سیاه پوست همچنین وجود هرگونه تعصب نژادی را که منجر به کشتن «مایکل براون» شود، رد کرد. در پی به قتل رسیدن مایکل براون در ماه اوت، گزارش های ضد و نقیضی درباره نحوه کشته شدن او منتشر شد که عمدتا بیانگر درگیری فیزیکی او با مامور پلیس بود، این در حالی است که قاتل صحبت از تیراندازی به این نوجوان از فاصله چندین متری کرده است.

رادن ویلسون قاتل مایکل براون گفت: من مجبور شدم به سمت وی تیر اندازی کنم، چون لحظه تیراندازی وی به سمت من می آمد. من بصورت قانونی مایکل براون را کشتم. وی افزود: اگر این کار را نمی کردم او مرا می کشت. فرمانده ما فوق من دستور به تیراندازی داد. من ندیدم مایکل براون در کجا قرار داشت. وی فاصله زیادی از ما داشت. ما به وی اخطار کردیم تا بایستد و به وی فرصت ایستادن دادیم. بعد به دستور ما گوش نداد. بعد وی به سمت ما حمله ور شد و من برای دفاع از خود به سمت وی تیراندازی کردم. من با تیر به سر او زدم. مجری پرسید: شما که تا حالا تیراندازی نکرده بودی، چه طور اینطور حرفه ای به مایکل تیراندازی کردی؟ وی گفت: بله من تا کنون تیراندازی نکرده بودم. مجری گفت: شما به دلیل تعصب نژادی به مایکل تیراندازی نکردی ؟ وی گفت: نه، به هیچ وجه
دانلود         2200 نیرو گارد ملی در فرگوسن

همچنین منابع آگاه اعلام کردند ۲۲۰۰ نیروی گارد ملی آمریکا قرار است بامداد امروز در شهر فرگوسن در ایالت میسوری مستقر شوند.

مردم شهر فرگوسن در ایالت میسوری آمریکا، در واکنش  به رای دادگاه مبنی بر تبرئه یک افسر پلیس عامل قتل مایکل  براون، نوجوان سیاه پوست بی دفاع، با حضور در خیابانها و آتش زدن ساختمانها و اماکن  عمومی و حمله به خودروهای پلیس،  خشم و نفرت خود را از نظام قضایی درکشورشان به نمایش گذاشتند. 
پلیس در فرگوسن/ 5آذر93
پلیس و نیروهای ضد شورش نیز با گاز اشک آور و باتوم به سوی مردم خشمگین حمله ور شدند.

با تبرئه افسر پلیس قاتل نوجوان سیاهپوست در فرگوسن آمریکا ، معترضان، ۱۲ ساختمان را در این شهر و حومه آن به آتش کشیدند.
فرگوسن/5آذر93

پلیس سی روز وضعیت فوق العاده در شهر فرگوسن اعلام کرده است و ماموران امنیتی از دستگاههای مختلف در سطح شهر مستقل هستند.

این حکم هیئت منصفه خانواده مایکل براون را به شدت سرخورده کرده است.

آنها انتظار داشتند عدالت درباره قاتل فرزندشان اجرا می شد.

شاهدان و همچنین کالبدشکافی نشان می دهد مایکل براون ۱۸ ساله در حالی هدف شلیک شش گلوله این افسر سفیدپوست قرار گرفت که هیچ سلاحی همراهش نبود و هیچ تهدیدی برای پلیس محسوب نمی شد و  سوء سابقه نیز نداشت.

افسر پلیس دارن ویلسون، که حدود 4 ماه پیش با شلیک گلوله به سمت مایکل براون،  نوجوان سیاهپوست را به قتل رسانده بود. پلیس: نمی توانیم تظاهرات را مهار کنیم

«یان بِلمار» فرمانده پلیس سنت لوئیس در ایالت میسوری آمریکا اعلام کرد مأموران امنیتی در این شهر قادر به مهارکردن  تظاهرات گسترده نیستند.
فرگوسن/5آذر93


رئیس پلیس منطقه سنت لوئیس واقع در ایالت میسوری آمریکا از دستگیری، 29 نفر در اطراف فرگوسن در پی بروز شدیدترین ناآرامی ها در این شهر از ماه اوت تاکنون خبر داد.
فرگوسن/5آذر93

همچنین سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا از اعمال ممنوعیت موقت پرواز در شهر فرگوسن واقع در ایالت میسوری خبر داد. افزایش فروش اسلحه همچنین در پی کشته شدن یک جوان سیاه پوست به دست پلیس آمریکا در شهر فرگوسن و تبرئه قاتل، فروش اسلحه در این شهر افزایش یافته است.
فرگوسن/5آذر93


با گذشت چهل سال از جنبش حقوق مدنی آمریکا که در دهه 1960 آغاز شد قتل مایکل براون اکنون به بحث درباره نحوه رفتار پلیس آمریکا با سیاهپوستان این کشور دامن زده و توجه همگانی را به تنش های نژادی دیرینه در فرگوسن و مناطق دیگر آمریکا جلب کرده است.
فرگوسن/5آذر93


آمارها نشان می دهد به طور متوسط هر دو روز، یک سیاهپوست آمریکایی در تیراندازی پلیس کشته می شود.

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن