تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798747600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضای تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و سازمان استاندارد ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امضای تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و سازمان استاندارد ایران تهران- ایرنا- حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و نیره پیروزبخت رییس سازمان استاندارد ایران تفاهم نامه همکاری در چهار ماده و 32 بند امضا کردند.


به گزارش گروه علمی ایرنا از جهاد دانشگاهی، این تفاهم نامه به منظور اجرای قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و گسترش همکاری های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در زمینه تدوین استانداردهای مورد نیاز منعقد شده است.
استفاده بهینه از توانمندی های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی طرفین از مفاد مورد تاکید در این تفاهم نامه است.
مشارکت در تدوین پیش نویس استانداردهای ملی و بین المللی، همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره های تخصصی و آموزشی، انجام طرح های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد درکشور، ایجاد و بهره مندی از آزمایشگاه های مرجع، همکاری در زمینه تالیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی آموزشی نیز از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
از دیگر مفاد این تفاهم نامه ارایه دوره های آموزشی مشترک به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیلی، مشارکت در تدوین استانداردهای جامع محصولات و خدمات دانش بنیان، تعهدات سازمان ملی استاندارد، بررسی و تعیین اولویت موضوع های پیشنهادی جهاد برای تدوین استانداردهای ملی، برگزاری دوره های آموزشی استانداردسازی و دوره های تخصصی، کارگاه های آموزشی در زمینه های مرتبط با اهداف علمی و فنی کشور است.
پذیرش کارآموزان اعزامی از طرف جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت های سازمان، تایید صلاحیت آزمایشگاه های جهاد به عنوان آزمایشگاه همکار برابر با ضوابط جاری، ایجاد زمینه و بسترهای لازم برای استفاده کارشناسان جهاد از امکانات کتابخانه ای و اطلاع رسانی برای دسترسی به پایگاه اینترنتی و تجهیزات فنی سازمان، زمینه سازی حضور و ارایه خدمات مشاوره ای اساتید و محققین جهاد در کمیته های کارشناسی، فنی و در راستای استخراج و اولویت بندی محورهای تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی، تشکیل گروه های پژوهشی با عضویت نمایندگان طرفین به منظور تدوین استانداردهای ملی و بین المللی از دیگر مفاد تفاهم نامه جهاد دانشگاهی با سازمان استاندارد است.

** تعهدات جهاد دانشگاهی
در این تفاهم نامه جهاد دانشگاهی متعهد به رعایت دقیق موازین و اولویت های اعلام شده سازمان درخصوص آموزش، تدوین و ترویج استانداردها براساس موضوع تفاهم نامه، تشکیل و راه اندازی گروه، بخش یا دفتر تدوین در جهاد دانشگاهی به منظور تدوین استاندارد ها و معرفی دبیران به سازمان برای هماهنگی های لازم، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت مورد در خواست سازمان، در اختیار قراردادن امکانات پژوهشی، آزمایشگاه ها و اسناد و مدارک علمی به منظور بهره برداری کارشناسان سازمان شده است.
همچنین ارایه خدمات مشاوره و تخصصی به منظور ارزیابی و داوری طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی و آموزشی، همکاری در زمینه تالیف، ترجمه و نشر کتب، مقالات، اسناد استاندارد و اجرای پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز سازمان، هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای اولویت های سازمان، مشارکت در ارایه راه کارهای ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد در کشور، تشکیل گروه های آموزشی و پژوهشی با عضویت نمایندگان طرفین برای تدوین استانداردهای ملی و بین المللی و تلاش در هدایت فعالیت ها در راستای اهداف مورد نیاز سازمان، طراحی، تصویب و اجرای رشته های تحصیلی مورد نیاز سازمان، ایجاد زمینه های لازم برای بهره مندی نیروی انسانی سازمان به منظور ارتقای تحصیلی در مقاطع مختلف پس از اخذ مجوزهای لازم از دیگر تعهدات جهاد دانشگاهی است.

** روش اجرایی
در این تفاهم نامه دو طرف متعهد شدند ظرف مدت یک ماه نمایندگان خود را برای برنامه ریزی و هماهنگی معرفی کنند و کمیته کارشناسی مشترکی به منظور نظارت بر نحوه انجام و پیشرفت کار در چارچوب تفاهم نامه تشکیل دهند.
مصوبه های کمیته کارشناسی مشترک پس از تصویب امضاکنندگان تفاهم نامه برای طرفین لازم الاجرا خواهد بود، مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت 2 سال تعیین شده که در پایان، پس از موافقت دو طرف برای دوره های بعدی قابل تمدید است.
علمی1834**1440


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن