تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816490845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهادی شایستگی لازم برای تصدی وزارت علوم را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاد دانشگاه سیستان و بلوچستان: فرهادی شایستگی لازم برای تصدی وزارت علوم را دارد زاهدان- ایرنا- استادیار جامعه شناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان و رییس اتاق فکر استان گفت: فرهادی هم از نظر علمی و هم از نظر اجرایی شخصیتی برجسته و دارای شایستگی لازم برای تصدی وزارت علوم است.


دکتر "محمدعثمان حسین بر" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرهادی با توجه به داشتن سابقه وزارت فرهنگ و آموزش عالی و وزارت بهداشت در دوره های قبلی و در عین حال معرفی ایشان به عنوان چهره ماندگار از جنبه های مختلف چه شخصیتی، پژوهشی و اجرایی شایستگی هدایت وزارت علوم را دارد.
رییس اتاق فکر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بررسی برنامه های پیشنهادی دکتر فرهادی به عنوان وزیر علوم نشان می دهد که وی به دنبال ایجاد یک فضای کیفی در محیط دانشگاهها است.
وی ادامه داد: وزارت علوم و دانشگاهها محیط مناسبی بدون دخالت عوامل سیاست زدگی و در عین حال مبتنی بر بحث آزاد اندیشی و مساوات بین دانشجو و اعضای هیات علمی است و دکتر فرهادی نیز در نظر دارد یک فضای مناسب از لحاظ کیفی، دورشدن از سیاست زدگی با برخورداری از محیط آزاد اندیشی ایجاد کند تا زمینه برای افزایش سهم کشور در بازار علمی و فناوری نوین فراهم شود.
استاد دانشگاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین نکته مهم دیگری که در برنامه های دکتر فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزیرعلوم مشاهده می شود بحث کاربردی کردن علم است به گونه ای که بتوان علم را تجاری سازی و تبدیل به فناوری کرد.
حسین بر افزود: کاربردی کردن علم می تواند علاوه بردیده شدن بر زندگی شهروندان و استفاده در داخل کشور، سبب بیان حرف های زیادی در دنیا نهایتا کمک کننده صنعت کشور و افزایش صادرات شود.
وی با بیان اینکه افزایش تعاملات سازمان ها و نهادهای مختلف با یکدیگر از دیگر برنامه های دکتر فرهادی است افزود: وی اعتقاد دارد از طریق بر قراری تعاملات مناسب و منسجم این وزارتخانه با دیگر نهاد ها از جمله وزارت بهداشت، مجلس و بنیاد نخبگان علاوه بر کیفی سازی به افزایش کیفیت امور وزراتخانه در جنبه های مختلف کمک کند.
استاد دانشگاه سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از آنجایی که فرهادی به دلیل سوابق قبلی در وزارت بهداشت و آموزش عالی تجربه تصدی وزارت علوم را دارد و هیچ گونه نکته منفی در ایشان دیده نمی شود در صورت گرفتن رای اعتماد و تصدی این وزارتخانه با اجرایی کردن برنامه های خود در دانشگاها یک فضای مناسبی حاکم خواهد کرد.
رییس اتاق فکر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فرهادی هیچ نکته ای که باعث ایجاد دغدغه شود ندارد و از نظر شخصیتی، تجربه و برنامه دارای نکات مثبت است.
وی گفت: هم اینک در مورد تعیین وزارت علوم شاهد هستیم که اخیرا مقام معظم رهبری با حکم حکومتی سرپرستی وزارت علوم را تمدید کردند این نشان می دهد به هر حال وزارت علوم به لحاظ تعیین وزیر دچار مشکل است و از سوی دیگر بسیاری از دانشگاهها در کشور براین باورند که با روی کار آمدن دولت جدید تغییرات متناسب با شرایط جدید صورت گیرد از این رو باید هر چه سریعتر وزیرآن مشخص شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری 28 آبان ماه امسال در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی "محمد فرهادی" را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری معرفی کرد.
نشست رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فرهادی برای تصدی وزارت علوم روز چهارشنبه (5 آذر) برگزار می شود.
7316/7307 / 653


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن