تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819195879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخريب محيط زيست و منابع طبيعي از مشکلات اساسي در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۱۴ب.ظ)
تخريب محيط زيست و منابع طبيعي از مشکلات اساسي در کردستان جلسه هم انديشي و تبادل نظر جهت دستيابي به تعامل و همکاري مشترک بين مدير کل محيط زيست و مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري و معاونان هر دو دستگاه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي محيط زيست استان مدير کل کردستان گفت: ايجاد تعامل مناسب با داشتن اهدافي مشترک و با ديدگاه هايي واحد مي توان با توان و اثربخشي بيشتري از محيط زيست و منابع طبيعي استان کردستان حفاظت کرد.
وي با اشاره به مشکلات و مسائل محيط زيست در استان، افزود: از مهمترين مشکلات اين دو دستگاه تخريب منابع طبيعي و محيط زيست است که در صورت تعامل و همکاري و گشت هاي مشترک مي توان تا حدود زيادي از تخريب عرصه هاي طبيعي و محيط زيست جلوگيري کرد.
وي خاطرنشان کرد: آتش سوزي در جنگل هاي استان، دستگيري متخلفين، برخورد با آلودکنندگان و مخربين محيط زيست و منابع طبيعي، بررسي معادن، وضعيت منابع آبي استان، از جمله زمينه هاي مشترک بين دو سازمان است که با اتخاذ ديدگاه مشترک و وحدت رويه و هم افزايي مي توان برخورد بهتر و کاراتري با مشکلات و بحران هاي محيط زيستي داشت.
در ادامه مدير کل منابع طبيعي نيز در تأييد سخنان مدير کل محيط زيست گفت: ديگر نبايد به صورت جزيره اي و بخشي و با درنظر گرفتن امورات خود سعي در پيشبرد امور کرد؛ چراکه نه ممکن و نه مطلوب است؛ به ويژه که در بسياري از موارد کاري هم سو و هم جهت هستيم.
باباپيري تأکيد کرد: تعامل و همکاري کارشناسان هر دو دستگاه در آموزش طرفين و استفاده از اطلاعات و تجربه هاي متقابل به اين هدف واحد کمک خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن