تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802890452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر: بازگشت بودجه نمایشگاه بین‌المللی تهران پس از 4 سال/ جذب نیرو در پروژه نمایشگاه بین‌المللی به نخبگان تخصصی محدود شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دبیر: بازگشت بودجه نمایشگاه بین‌المللی تهران پس از 4 سال/ جذب نیرو در پروژه نمایشگاه بین‌المللی به نخبگان تخصصی محدود شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: با توجه به درآمد سالانه 250 میلیارد تومانی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران هزینه این پروژه در طول چهار سال به شهرداری تهران بازخواهد گشت.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون‌ برنامه بودجه شورای شهر با بیان اینکه احداث نمایشگاه‌ بین‌المللی درآمد سالانه 200 میلیارد تومانی و بازگشت بودجه‌ی اختصاص یافته به ساخت آن در طول چهار سال را به دنبال خواهد داشت افزود: با واگذاری 49 درصد از سهام نمایشگاه  به شرکت‌های خصوصی مخالفم چرا که این نمایشگاه محل درآمدی برای شهرداری خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه این شرکت بر خلاف شرکت بهره برداری مترو که هزینه‌های زیادی را به شهرداری متحمل می‌نماید می‌تواند محلی برای ایجاد درآمد در شهرداری باشد اظهار داشت: از اعضای شورا خواهش می‌کنم با صد درصد واگذاری نمایشگاه‌ به شهرداری موافقت کنم. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر خاطرنشان کرد: دو عضو شورا می توانند نظارت این پروژه را برعهده بگیرند.

حقانی رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه باید به بخش خصوصی اعتماد کرد افزود: شهرداری باید به عنوان بخش میانی در اجرای میانی در اجرای این پروژه عمل نماید.

وی با عنوان اینکه مؤسسه روزنامه همشهری می‌تواند الگویی جهت اجرای این امر برای نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران باشد خاطرنشان کرد: بهتر است از دولت جدا شده و زمینه حضور بخش خصوصی فراهم شود.

صلاحی معاون برنامه‌ریزی توسعه شهری و امور شورا با بیان اینکه دولت نباید ونمی‌تواند در این زمینه سرمایه‌گذاری کند اظهار داشت: بهتر است پس از تکمیل پروژه سهام آن به اتاق بازرگانی رفته و واگذاری پس از این زمان صورت پذیرد.

وی با عنوان اینکه همواره برگزارکننده نمایشگاه‌ها بخش خصوصی هستند افزود: شهرداری تهران می‌تواند نقش مجری را در این زمینه ایفا کند ضمن اینکه این نمایشگاه مرکز درآمد پایداری برای شهرداری خواهد بود.

وی تصریح کرد: مشارکت اتاق تعاون و بازرگانی برخلاف اظهارات رئیس کمیسیون عمران شورا باید در فازهای بعدی این پروژه صورت پذیرد.

معاون برنامه‌ریزی توسعه شهری و امور شورا با بیان اینکه شورای شهر باید زمینه ورود یکی از شرکت‌های موجود شهر تهران جهت بهره‌برداری این پروژه را فراهم آورد خاطرنشان کرد: از پیشنهاد آقای پیرهادی در راستای بهره‌گیری از نیروهای شهرداری تهران در اجرای این پروژه استقبال می‌کنیم و جذب نیرو تنها باید به پنج تا ده درصد از نخبگان تخصصی ونمایشگاه‌داران محدود شود.


انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن