تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارت زرد هفتم مجلس به علي ربيعي رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۵۶ب.ظ)
کارت زرد هفتم مجلس به علي ربيعي رسيد قانع نشدن نمايندگان مجلس نسبت به سوالات مطرح شده از وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي باعث شد تا آنها به اين وزير دولت يازدهم کارت زرد نشان دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، سوال ملي محمدرضا پورابراهيمي نماينده مردم کرمان در مجلس شوراي اسلامي از علي ربيعي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در دستور جلسه نوبت صبح امروز پارلمان قرار گرفت.
سوال پورابراهيمي از ربيعي درباره "ملاک انتخاب و انتصاب مديران صندوق‌هاي زيرمجموعه وزارت تعاون يعني صندوق بازنشستگي کشوري و تامين اجتماعي" بود که ربيعي توضيحاتي را در اين زمينه ارائه کرد.
در ادامه با توجه به قانع نشدن پورابراهيمي از پاسخ‌هاي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي سوال از وزير را به راي وکلاي ملت گذاشت که نمايندگان نيز با 98 راي موافق، 95 راي مخالف و 11 راي ممتنع از مجموع 219 نماينده حاضر در صحن پاسخ‌هاي علي ربيعي را قانع‌کننده ندانستند و برهمين اساس وزير تعاون نيز از مجلس کارت زرد گرفت.
گفتني است، تا قبل از اين وزراي امور اقتصادي و دارايي، فرهنگ و ارشاد اسلامي، کشور، آموزش و پرورش، علوم و صنعت، معدن و تجارت از مجلس کارت زرد گرفته بودند و ربيعي هفتمين وزير دولت يازدهم است که از نمايندگان خانه ملت کارت زرد مي گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن