تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803025152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار سختی برای پیروزی مقابل شهرداری بندرعباس داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل راهیان کرمانشاه: کار سختی برای پیروزی مقابل شهرداری بندرعباس داریم کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه گفت: در دیدار امروز برابر شهرداری بندرعباس کار بسیار سختی برای پیروزی داریم چرا که حریف تیم بسیار خوب و دونده ای است و از بازیکنان باتجربه زیادی سود می برد.


"سلمان کریمی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم ما بعد از مسابقه برابر سیاه جامگان مشهد تنها دو جلسه تمرینی برگزار کرد ولی با این حال از آمادگی نسبی برخوردار است و امیدوارم در دیدار امروز بتواند نتیجه لازم را کسب کند.
وی ادامه داد: تیم راهیان تیمی جوان، با انگیزه و دونده است که متاسفانه در دیدارهای گذشته که نتوانسته نتیجه خوبی بگیرد به خاطر بدشانسی و یکسری دیگر از مسائل بوده که امیدوارم این بدشانسی ها در دیدار برابر شهرداری بندرعباس پایان یابد.
کریمی گفت: هرچند ما در خانه برابر شهرداری به میدان می رویم اما نباید از قدرت حریف غافل باشیم چرا که نماینده بندرعباس از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار و در واقع 80 درصد آن ها سابقه حضور در لیگ برتر را دارند.
وی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری بندرعباس در بازی هفته قبل خود مقابل حریف گرگانی در خانه متوقف شد اما بیش از 10موقعیت گلزنی خلق کرد و اگر روی همین مسئله غفلت کنیم می تواند برای ما دردسر ساز باشد.

** نتیجه مسابقه برابر سیاه جامگان باید سه بر صفر به سود راهیان اعلام می شد

مدیرعامل راهیان کرمانشاه در ادامه اشاره ای به دیدار هفته گذشته این تیم برابر سیاه جامگان مشهد نیز داشت و گفت: در مشهد شرایط برگزاری مسابقه فراهم نبود و طبق قانون تیم ما باید با حساب "سه بر صفر" برنده اعلام می شد.
کریمی ادامه داد: یکی از شروط میزبانی فراهم کردن تمام شرایط مسابقه از جمله استقرار پلیس در ورزشگاه برای امنیت و پزشک و آمبولانس است که متاسفانه مشهدی ها در خصوص تامین امنیت ورزشگاه با مشکل مواجه شدند.
وی گفت: قانون می گوید اگر تا 20 دقیقه بعد از آغاز مسابقه میزبان از فراهم کردن یکی از شرایط برگزاری مسابقه عاجز بود، داور باید سوت پایان را به صدا درآورده و نتیجه "سه بر صفر" به سود مهمان اعلام شود اما در آن مسابقه عوامل نیروی انتظامی بعد از پایان نیمه اول به ورزشگاه آمدند.
مدیرعامل راهیان یادآور شد: با این حال تیم راهیان در طول مسابقه کاملا از حریف خود سرتر بود و بیش از شش موقعیت گلزنی داشت که نتوانست از آن ها استفاده کند در مقابل تیم سیاه جامگان روی یک شوت از فاصله 40 متری و روی اشتباه دروازه بان ما که آن هم به خاطر لغزنده بودن توپ و زمین بود به گل رسید و صاحب سه امتیاز شد.
کریمی در پایان و با بیان اینکه برای مسابقه امروز برابر شهرداری بندرعباس تنها دو بازیکن مصدوم داریم و فرزاد ایزد و حامد حجتی از بازیکنان اصلی به ترکیب تیم برگشته اند، گفت: امیدوارم هواداران با حضور در ورزشگاه و تشویق تیم شرایط بهتری برای پیروزی تیم فراهم کنند.
دیدار تیم های راهیان کرمانشاه و شهرداری بندرعباس از ساعت 14:30 دقیقه عصر امروز (سه شنبه) در ورزشگاه کارگران کرمانشاه برگزار می شود.
راهیان در پایان هفته ششم با هفت امتیاز در مکان هفتم و شهرداری بندرعباس هم با شش امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارند.
7458/567


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن