تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه هم اندیشی فرماندهان نظامی و انتظامی بخش سردشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با هفته بسیج: جلسه هم اندیشی فرماندهان نظامی و انتظامی بخش سردشت خبرگزاری پانا:همزمان با هفته بسیج، جلسه هم اندیشی فرمانده پاسگاه انتظامی بخش عشایری سردشت از توابع شهرستان لردگان با فرمانده و پایوران و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام این بخش برگزار شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲ آذر ساعت 20:14



به گزارش خبرگزاری بپانا،ستواندوم پاسدار اسماعیل جلیل، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام سردشت با اعلام این خبر افزود: این جلسه با هدف گرامیداشت هفته بسیج و  همفکری بیشتر در جهت حل مشکلات مردمی بوسیله بسیج تشکیل شد.
سرهنگ گرجی فرمانده پاسگاه انتظامی سردشت نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج، افزود: نقش بسیج در حل مشکلات مردمی بر کسی پوشیده نیست؛ چرا که بسیج نیرویی کارآمد از میان خود مردم است و توانایی های بسیار زیادی در این جهت دارد.
وی، در ادامه صحبت های خود به نقش مخرب ماهواره اشاره داشت و خاطر نشان کرد: ماهواره امروز در نقش دشمن خانواده ها بخوبی نقش خود را ایفا می کند، چرا که با برنامه ریزی و پخش برنامه های هدفمند و مخرب، بنیه اعتقادی خانواده ها را نشانه گرفته است.
گرجی، به نقش بسیج در آگاه سازی آحاد جامعه در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: جلسات بصیرتی و آگاهسازی بسیجیان و مردم با آسیب های ماهواره می تواند در کاهش گرایش به این ابزار جنگ نرم دشمن مؤثر باشد.
گفتنی است: قرائت زیارت پرفیض عاشورا با حضور کارکنان حوزه مقاومت امام صادق علیه السلام و پرسنل انتظامی بخش سردشت به مناسبت هفته بسیج از دیگر برنامه های مشترک در این حوزه بود.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن