تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819692175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایی: اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه نرسد نشان از زیاده خواهی آمریکاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رضایی: اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه نرسد نشان از زیاده خواهی آمریکاست تهران- ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که «دولت زحمات زیادی درباره مذاکرات هسته ای کشیده است و آقای ظریف هوشمندی و مهارت خوبی در مذاکرات از خود نشان داد»، گفت: اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد نشان می دهد آمریکایی ها اراده ای برای انجام توافق ندارند و زیاده خواهی های آنها علت شکست بوده است.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی مجمع، محسن رضایی در نشست دبیران کمیسیون ها و کمیته های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همه نیروهای انقلاب و نظام با مذاکرات همراهی کردند، حتی نیروهای منتقد وارد چالش و نقد جدی نشدند و تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره کنندگان هم «بچه های انقلاب» بود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین درباره نتایج توافق احتمالی در مذاکرات اظهار داشت: چنین توافقی باعث بهبود شرایط کشور در بلند مدت خواهد شد اما نباید توقع تحول فوری را از نتایج مذاکرات داشت، بهبود شرایط کشور نیاز به تحول اساسی دارد و این تحول باید در برنامه ششم توسعه دیده شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نیز گفت: در مجموع عملکرد آقای روحانی تا این سطح از مذاکرات خوب بوده است وانشا الله از این پس هم با رهنمودهای رهبری پرونده را معقولانه مدیریت می کند و عملکرد قابل قبول فعلی را ادامه بدهند.
رضایی درباره وفاق همه مسوولین درباره پشتیبانی از مذاکرات گفت: نتایج مذاکرات هر چه باشد با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و هماهنگی همه نیروهای انقلاب صورت گرفته است.
سیام/ 9136/1429


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن