تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798354976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگرپیشه: شهرداری ارومیه را تیم بسیار قدرتمند و آماده ای می بینم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارگرپیشه: شهرداری ارومیه را تیم بسیار قدرتمند و آماده ای می بینم ارومیه - ایرنا - پیشکسوت والیبال و مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تیم ارومیه را حریف بسیار سرسخت و قدرتمندی برای سایر تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال کشور می بینم.


یداله کارگرپیشه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال با یارگیری مناسب و برنامه ریزی های خوب و همه جانبه موفق شدیم تیم بسیار منسجم و آماده ای را راهی رقابتهای لیگ کنیم.
وی اظهار کرد: والیبالیست های ملی پوش ما در کنار سایر بازیکنان هماهنگی و انسجام خوبی به خود گرفته اند و اذعان می کنم که این تیم برترین قدرت حال حاضر لیگ است و حریفان در صورتی می توانند از ما امتیاز بگیرند که اتفاق خاصی بیفتد یا اشتباهات فردی بازیکنان ما بالا برود.
کارگرپیشه گفت: کسب پیروزهای متوالی تیم ارومیه را به تمامی هوادارن خونگرم و والیبال بلد استان و شهر ارومیه تبریک می گویم و باید اعتراف کنم که شادابی و نشاط والیبال ارومیه مدیون حضور تماشاگرانش است.
وی افزود: طی چندین دهه گذشته تمامی تیم های ارومیه ای حاضر در لیگ کشور خاطرات تلخ و شیرین بسیار زیادی را با هواداران خود سپری کرده اند و امیدواریم امسال با کسب عنوان قهرمانی، جای خالی کاپ طلایی لیگ برتر را در ویترین افتخاراتمان پر کنیم.
کارگرپیشه در خصوص دیدار هفته سوم دو تیم ارومیه و متین ورامین گفت: بازیکنان متین در ست اول این دیدار هر چه در توان داشتند به کار بستند تا بتوانند این ست را به نفع خود به پایان برسانند ولی دیدیم که با حمایت خوب تماشاگران و انسجام و هماهنگی بازیکنانمان اجازه هیچگونه هنرنمایی به متین داده نشد.
وی اظهار کرد: جو سالن دیدار متین و ارومیه طوری بود که تیم ورامین به هیچ وجه نمی توانست بازی همیشگی خود را ارائه دهد و برد 25 بر 9 ارومیه در ست دوم نشانگر این ادعاست.
وی ادامه داد: دیدار هفته چهارم ارومیه مقابل مهر پارس فارس نیز به احتمال بسیار زیاد به نفع ما تمام می شود مگر اینکه اتفاق بسیار خاص و نادری اتفاق بیفتد.
امسال تیم شهرداری ارومیه با سرمربیگری جهانگیر سیدعباسی و حضور بازیکنان مطرحی همچون سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، عبدالرضا علیزاده، فرهاد نظری افشار، پوریا فیاضی، نیکولای نیکولوف بلغار وارد کوران مسابقات لیگ برتر کشور شده است.
این تیم در حال حاضر با کسب سه برد پیاپی برابر تیم های سایپای البرز، نوین کشاورز و متین ورامین و کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
تیم شهرداری ارومیه در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر روز چهارشنبه این هفته از ساعت 17 میهمان تیم پارس مهر فارس در سال شهید دستغیب شهر شیراز است.
شهرداری ارومیه سال گذشته در ابتدای لیگ با سرمربیگری ابراهیم وطن پرست ولی در ادامه با هدایت یدالله کارگرپیشه موفق شد کاپ سومی لیگ برتر کشور را کسب کند.
7126/581


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن