تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایگاه هنرهای تجسمی در کشور شناخته شده نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جایگاه هنرهای تجسمی در کشور شناخته شده نیست تهران - ایرنا- مدیر مرکز حوزه هنرهای تجسمی، بی توجهی به این حوزه را نوعی ظلم خواند و گفت: جایگاه هنرهای تجسمی هنوز در کشور شناخته شده نیست.


"مرتضی گودرزی دیباج روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا افزود: اکنون در بخش های آموزش، پژوهش و سیاستگذاری هنرهای تجسمی کمبودهایی وجود دارد که نیازمند توجه اساسی از سوی مجلس، دولت و سایر نهادهای مربوط به این حوزه هستیم.
وی حمایت نکردن از حوزه هنرهای تجسمی در کشور را از دیگر مشکلات دانست و اظهار کرد: این بخش ها ساماندهی نشده است؛ در حالیکه هنرمندان تجسمی قشری دلسوز برای جامعه هستند و تاکنون افتخارات ملی و بین المللی بسیاری را کسب کرده اند.
گودرزی ادامه داد: اگر به این کمبودها توجه به موقع نشود دچار خطای تاریخی می شویم ، زیرا هنرهای تجسمی گره در تمدن کشور دارد.
مدیر مرکز حوزه هنرهای تجسمی، با بیان اینکه هنرمندان تجسمی پرجمعیت ترین جامعه هنری کشور هستند، گفت: نقاشی، خوشنویسی، فرش، هنر نو و غیره جزو هنرهای تجسمی به شمار می روند و توجه لازم به این حوزه نشده است.
گودرزی از آمادگی این مرکز برای برگزاری جلساتی با نمایندگان مجلس ، دولت و سازمانهای مربوط در جهت بررسی و رفع این کمبودها خبر داد و افزود: نیازمند حمایت های بودجه ای در این حوزه هستیم تا بخشی از مشکلاتمان برطرف شود.
فراهنگ **9022**1027


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن