تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820448876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت و انسجام اسلامی بهترین روش برای مقابله با تکفیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس مدرسه علمیه العلوم و امام جمعه لاهور هند: وحدت و انسجام اسلامی بهترین روش برای مقابله با تکفیر است قم - ایرنا- رییس آکادمی کشور هند و امام جمعه لاهور گفت: وحدت و انسجام میان شیعه و سنی بهترین روش برای مقابله با توطئه شیطانی تکفیر، ترور و پدیده شوم تجاوز به حقوق انسان ها است .


"سید متین علیشاه قادری" روز دوشنبه در حاشیه کنگره جهانی جریانهای تکفیری از دیدگاه علمای اسلام در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علمای شیعه و سنی باید با هم تبادل نظر و گفت و گوهای علمی بیشتری داشته باشند تا زمینه برای نفوذ دشمن در صفوف آنها ایجاد نشود.
وی یادآورشد: امروز تکفیر به عنوان یک معضل اساسی بلای جان مسلمانان شده و چهره دین را مخدوش کرده است.
امام جمعه لاهور هند ادامه داد: همه باید تفکر تکفیر را محکوم کنند و اجازه ندهند افرادی با استفاده ابزاری از دین جوانان را اغفال و مردم مظلوم را ناجوانمردانه به خاک و خون بکشند.
سید متین علیشاه قادری گفت: باید پیام کنگره جهانی مقابله با تکفیر به تمام مردم سراسر جهان برسد تا همگان بدانند تکفیرکنندگان مسلمان نیستند و علمای شیعه و سنی با آنها مخالف هستند.
وی ادامه داد: جریان های تکفیری به دشمنان اسلام خدمت می کنند و باید جوانان را از رفتن به سمت این گروه ها آگاه کنیم و اجازه ندهیم آنها مردم را غافل کنند.
علیشاه قادری گفت: تبارشناسی تکفیر بسیار مهم است و باید جوانان بدانند کارهای تروریستی باعث ضربه زدن به تمام مردم جهان و نسل های آینده می شود.
وی ادامه داد: علما باید بدبینی که در جهان نسبت به اسلام پیدا شده را از طریق حضور در مجامع بین المللی و اعلام بیزاری از تروریسم، از بین ببرند.
کنگره جهانی جریانهای تکفیری از دیدگاه علمای اسلام از روز گذشته با حضور علمای شیعه و سنی از 82 کشور جهان و سخنرانی آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در مدرسه امام موسی کاظم(ع) قم آغاز شد و امروز به کار خود پایان می دهد.
در این کنگره چهار کمیسیون علمی تخصصی با عنوان تبار شناسی ، عقاید ، سیاست و جریان های تکفیری و راه های مقابله یا برون رفت ازخطر جریان های تکفیری تشکیل و علمای اسلام درموضوعات مطرح شده به بحث و گفت وگو پرداختند. ک/3
7401/ 550/ 605


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن