تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایی: آبروی کشتی ایران و مازندران به میزبانی جویبار بستگی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رضایی: آبروی کشتی ایران و مازندران به میزبانی جویبار بستگی دارد تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: جویبار پایتخت کشتی ایران است و آبروی کشتی ایران و مازندران بستگی به نحوه میزبانی این شهر دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا رضایی صبح امروز در نشست خبری مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان اظهار داشت: یکی از مسایلی که تمامی فدراسیون ها با آن درگیر هستند و مشکل اصلی اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود، نداشتن جذابیت رقابت های این رشته ورزشی است.
وی ادامه داد: کشتی در جهان نیاز به رقابت های جدیدی دارد تا مشکلات نداشتن جذابیت این رشته حل شود و به همین دلیل پیشنهاد ایران برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان خیلی زود مورد استقبال اتحادیه جهانی این رشته قرار گرفت.
سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: جویبار پایتخت کشتی ایران است و در سال های اخیر ملی پوشان زیادی پرورش داده و فدراسیون نیز به دلیل احترام به علاقمندان کشتی، این شهر را میزبانی این رقابت ها قرار داد.
جویبار یکی از شهرهای استان مازندران است.
وی خاطر نشان کرد: اقدام های خوبی برای میزبانی مسابقات باشگاه های جهان انجام شده است، اما روند پیشرفت کارها کافی نیست و باید تسریع شود. زیرا آبروی کشتی ایران و خود استان مازندران و شهر جویبار به این میزبانی بستگی دارد و امیدوارم بی نظمی به ویژه در اطراف تشک مسابقات وجود نداشته باشد.
رضایی گفت: پروجکشن در سطح شهر نصب شود تا علاقمندان کشتی که موفق به حضور در سالن رقابت ها نمی شوند، بتواند تصاویر مسابقات را تماشا کنند. اما جویبار با این تعداد علاقمند نیاز به سالن های بزرگتری دارد.
وی اضافه کرد: استان مازندران تمامی هزینه های این رقابت ها را تامین کرده است و باری بر دوش فدراسیون کشتی وجود ندارد.
سخنگوی فدراسیون کشتی ادامه داد: تیم گاز مازندران از شرکت در این رقابت ها انصراف داده است، اما شورای شهر البرز به احتمال زیاد جایگزین این تیم می شود که باید تا پایان وقت اداری امروز حضور خود را در این رقابت ها اعلام کند.
رضایی در خصوص جوایز رقابت های جام باشگاه های جهان خاطر نشان کرد: تیم های اول تا سوم به ترتیب 25 هزار ، 15 هزار و 10 هزار دلار جایزه دریافت می کنند که مبالغ جوایز مطابق با مسابقات جام جهانی برای باشگاه های جهان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این مسابقات باید به گونه ای برگزار شود که سال آینده نیز بتوانیم میزبانی آن را به عهده گیریم و همانند جام جهانی که زمانی انحصارا با میزبانی آمریکا برگزار می شد، میزبانی انحصاری باشگاه های جهان به ایران داده شود.
ورزشی (3)**2024**1379


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن