تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا پايان آذر و دي‌ پروژه‌هاي بسيار خوبي در عسلويه به بهره‌برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۳ (۹:۲۳ق.ظ)
معاون وزير نفت: تا پايان آذر و دي‌ پروژه‌هاي بسيار خوبي در عسلويه به بهره‌برداري مي‌رسد معاون وزير نفت در امور مهندسي گفت: تا پايان آذر و دي‌ پروژه‌هاي بسيار خوبي در عسلويه افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد كه 100 تا 120 ميليون مترمكعب به ظرفيت توليد گاز كشور اضافه مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون وزير نفت در امور مهندسي اظهار كرد: صنعت نفت به عنوان پيشران بخش اقتصادي كشور نقش بسيار مهمي در كشور دارد و در صورتي كه لوكوموتيو صنعت نفت به خوبي حركت كند، مي‌تواند قطار توسعه كشور را به خوبي حركت دهد.
سيد عماد حسيني در ادامه به سياست‌هاي صنعت نفت در زمينه اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و بيان داشت: منويات مقام معظم رهبري در تبيين سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، تكليف ما را در عرصه صنعت نفت به خوبي ترسيم كرده است و اگر شك و شبهه‌اي هم وجود داشت، امروز برداشته شده است.
معاون وزير نفت در امور مهندسي با اشاره به سياست‌هاي برون نگري و درون‌زايي اقتصاد مقاومتي، تأكيد كرد: استفاده از تكنولوژي‌هاي داخلي، بومي سازي صنايع، استفاده از سرمايه‌گذاران خارجي، توسعه صنايع دانش‌بنيان، از جمله اين سياست‌ها است.
وي به حجم بالاي فعاليت‌هاي صنعت نفت اشاره كرد و ادامه داد: تا پايان آذرماه و دي‌ماه پروژه‌هاي بسيار خوبي در عسلويه افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد كه 100 تا 120 ميليون مترمكعب به ظرفيت توليد گاز كشور اضافه مي‌كند.
حسيني با اشاره به راه‌اندازي فاز12، فازهاي 17و18 و فازهاي 15 و 16 پارس جنوبي در زمان ياد شده، تصريح كرد: به جاي اينكه تعداد زيادي از فازها را به صورت همزمان در دست اجرا بگيريم و نتوانيم به نتيجه مورد نظر برسيم، تعدادي از فازها را در اولويت قرار داده و روند تكميل آنها تسريع شد.
وي از تلاش براي برداشت بيشتر از ميدان مشترك گازي ايران و قطر خبر داد و افزود: در زمينه برداشت نفت نيز تلاش داريم تا ظرفيت‌هاي برداشت نفت كشور افزايش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن