تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802806339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: اسرائیل ‎به ‎دنبال‌ یهودی‌سازی‌ قدس‎است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ظریف: اسرائیل ‎به ‎دنبال‌ یهودی‌سازی‌ قدس‎است
سفیر ایران در کابل پیام وزیر امور خارجه کشورمان درباره لزوم توجه به تحولات اخیر فلسطین را تقدیم سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان کرد.
تسنیم: «محمدرضا بهرامی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان با «ضرار احمد مقبل عثمانی» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان دیدار و پیام محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر محکومیت اقدامات اخیر رژیم صهبونیستی در فلسطین اشغالی و نیز لزوم واکنش فوری کشورهای اسلامی در قبال این اقدامات را به وی تسلیم نمود.

به نقل از بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در کابل، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در متن پیام به همتای خود ضمن اشاره به اقدامات غیرقانونی و تحریک‌آمیز اخیر رژیم صهیونیستی در تعرض هدفمند به شهروندان نمازگزار فلسطینی در مسجدالاقصی و آغاز اجرای غیررسمی طرح تقسیم زمانی و مکانی ورود به این مکان مقدس، این اقدام را در راستای سیاست مستمر رژیم صهیونیستی در زمینه یهودی‌سازی قدس شریف و مسجدالاقصی و ایجاد محدودیت برای ساکنان فلسطینی بیت‌المقدس ارزیابی نموده است.

وی در این پیام، همچنین با اشاره به دیگر اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل از جمله بستن مسجد ابراهیم در شهر الخلیل به روی نمازگزاران مسلمان و روند رو به افزایش توسعه شهرک‌های یهودی‌نشین در قدس و کرانه باختری رود اردن، هدف از این طرح را تغییر هویت تاریخی و مذهبی مسجدالاقصی و بافت جمعیتی و جغرافیایی شهر قدس و کرانه باختری دانسته و خاطر نشان کرده این قبیل اقدامات تجاوزکارانه، غیرقانونی و تحریک‌آمیز که با سکوت تأسف‌بار مجامع مسئول بین‌المللی و برخی کشورها همراه شده است و از نظر قوانین و مقررات بین‌المللی نیز به هیچ وجه قابل پذیرش نیست؛ صلح و امنیت منطقه را با خطر جدی مواجه خواهد نمود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از پیام خود به سرپرست وزارت خارجه افغانستان تأکید کرد که انتظار برحق از ملت فلسطین و امت اسلامی در چنین شرایطی واکنش فوری و مؤثر کشورهای اسلامی و سازمان‌های مسئول منطقه‌ای و بین‌المللی در جلوگیری از اقدامات رژیم اسرائیل و نیز حمایت از قدس و مسجدالاقصی و پشتیبانی از پایداری ملت فلسطین در برابر توطئه جدید صهیونیست‌ها می‌باشد.

محمد جواد ظریف در بخش پایانی پیام خود به عثمانی آمادگی کامل دولت جمهوری اسلامی ایران را برای همفکری و همکاری با کشورهای اسلامی و سازمان‌های مسئول منطقه‌ای و بین‌المللی با هدف محکومیت شدید رژیم صهیونیستی و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از اقدامات تجاوزکارانه این رژیم و حمایت فوری و مؤثر از قدس و مسجدالاقصی اعلام داشته و در این راستا بر نقش فعال و ثمربخش کشور دوست، جمهوری اسلامی افغانستان برای نیل به این مهم تأکید نموده است.





تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن