تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805392213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست جدید هیات جودو وکوراش خراسان رضوی معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در جلسه ای با حضور اهالی جودو استان؛ سرپرست جدید هیات جودو وکوراش خراسان رضوی معرفی شد خبرگزاری پانا: در جلسه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و اهالی جودو خراسان رضوی حسن خالقی‌مقدم به عنوان سرپرست جدید هیأت جودو و کوراش استان معرفی شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳ آذر ساعت 08:45



به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه تودیع و معارفه سرپرست هیأت جودو و کوراش استان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، تعدادی ازمربیان، داوران و قهرمانان جودو استان صبح امروز 2 آذر ماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. در این مراسم حسن خالقی‌مقدم به عنوان سرپرست جدید هیأت جودو و کوراش استان خراسان رضوی معرفی و از حدود 2 سال زحمات و تلاش های ارزنده هوشنگ ولی پور که پیشتر این مسوولیت را برعهده داشت تجلیل شد. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات هوشنگ ولی‌پور سرپرست سابق این هیأت ، اظهار کرد: اداره کل به  رشته جودو به عنوان یکی از رشته های پر اهمیت استان توجه ویژه ای دارد. کوروش صبوریان افزود:این هیات با برخورداری از مربیان و داوران کارآمد و پیشکسوتان و ارزنده  به عنوان سرمایه های انسانی ارزشمند در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی در سطح کشور داشته است. وی افزایش تعامل با کلیه فدراسیون‌ها را از برنامه های اصلی اداره کل  ورزش و جوانان عنوان کرد و ادامه داد: تلاش داریم با تعاملی سازنده و بدون هرگونه تنشی در جهت حمایت از ورزشکاران در تمامی زمینه‌ها گام برداریم. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امیدواریم با کمک یکدیگر شاهد اتفاقات خوبی در ورزش جودو باشیم چرا که این امر به صورت فردی و یک جانبه امکان‌پذیر نخواهد بود. وی خاطر نشان کرد: باید تمامی اعضا و دست اندرکاران هیات به صورت یکپارچه و منسجم با هم همکاری کنند تا روز به روز جودو خراسان رضوی به جایگاه اصلی خود که همان قهرمان‌پروری و کسب افتخارات در عرصه های مختلف است، برسد. صبوریان ادامه داد: تلاش داریم در اولین فرصت مجمع انتخاب رییس هیات جودو و کوراش را نیز همانند دیگر هیات های ورزش استان برگزار می‌کنیم و امیدوارم سرپرست جدید تمام تلاش خود را در برگزاری یک مجمع خوب به کار گیرد. در ادامه هوشنگ ولی‌پور سرپرست پیشین هیأت جودو و کوراش استان ضمن ارایه عملکرد خود در مدت مسوولیتش در این هیات، اظهار کرد: تلاش کردیم برنامه‌های هیات را به منظور ارتقاء و پیشرفت ورزش جودو در سه بخش همگانی، قهرمانی و آموزشی تنظیم کنیم تا در ادامه بسترسازی‌هایی که توسط حسین شکوهی رییس قبلی هیأت انجام شده بود، بتوانیم در این مسیر گام های موثری برداریم. وی افزود: در این دو سال جودو خراسان رضوی در تمامی رده ها در هردو بخش بانوان و آقایان موفقیت های خوبی را در رقابتهای قهرمانی و لیگ های مختلف کشوری به دست آورد و قهرمانان جودو و کوراش استان نیز در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی افتخارات ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورند. ولی پور ضمن تشکر از تمامی کسانی که در این مدت او را یاری کرده‌اند عنوان کرد: پیشرفت ورزش جودو استان حاصل تلاش تمامی دست اندرکاران، مربیان و پیشکسوتان این رشته ورزشی است و قطعا در ادامه نیز با همبستگی بیشتر این روند ادامه خواهد داشت. حسن خالقی‌مقدم سرپرست جدید هیات جودو وکوراش خراسان نیز در این جلسه اظهار کرد: قطعاً کار کردن در جامعه‌ی بسیار بزرگ جودو استان کار بسیار دشواری خواهد بود اما امیدوارم با کمک و یاری تمامی اعضا و استفاده از تجربیات ارزنده این عزیزان برنامه های در دستورکار را به خوبی پیش رود و شاهد تداوم و رشد بیش از پیش موفقیت های جودوکاران خراسانی در عرصه های مختلف باشیم.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن