تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813038758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسيج ظرفيت بزرگي براي توسعه استان محسوب مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۹:۲۵ب.ظ)
استاندار لرستان: بسيج ظرفيت بزرگي براي توسعه استان محسوب مي شود استاندار لرستان گفت:بسيج ظرفيت بزرگي براي توسعه استان محسوب مي شود و مي توان از اين ظرفيت براي رفع شکاف ايجاد شده ميان سرمايه استان و معيشت مردم استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، هوشنگ بازوند عصر يکشنبه در ديدار با نمايندگان بسيج اقشار لرستان اظهار داشت: اقشار مختلف بسيج ظرفيت هاي متنوعي در حوزه هاي مهندسي، دانشگاه، اموزش و پرورش، فرهنگي و اجتماعي بوده که بايد براي توسعه استان از اين توانمندي استفاده شده و اتاق فکر بسيج استان تشکيل شود.
وي توسعه را نيازمند اجماع و ستون فقرات اين اجماع را بسيج دانست و تصريح کرد:زماني که امام راحل دستور تشکيل بسيج را دادند احساس يک ضرورت کردند که گروهي بايد چالش هاي پيش روي کشور را از ميان بردارند، تهديدها را به فرصت تبديل کنند و موجب خلق فرصت هاي جديد شوند.
وي ادامه داد: نهال کاشته شده بسيج توسط امام خميني (ره) ريشه دردين و مقدسات داشته ، شاخ و برگ آن ، ايثار، جوانمردي، شجاعت و ميوه آن شهادت است.
وي با تاکيد بر سرلوحه قرار دادن فرهنگ بسيجي اضافه کرد: فرهنگ همانند مغز يک جامعه بوده و امروز هزاران شبکه ماهواره اي در حال شليک به فرهنگ جامعه هستند که بسيج نقش بسزايي در اين راستا و جلوگيري از شبيخون فرهنگي دارد.
استاندار لرستان با اشاره به نامگذاري سال و رابطه تنگاتنگ فرهنگ و اقتصاد گفت: بسيج به معني مديريت جهادي و عزم ملي بوده که دربسياري از موارد کمک هاي شاياني به جمهوري اسلامي ارائه کرده است.
بازوند صرفه جويي و خودباوري را دو زيربناي فرهنگي در توسعه پايدار دانست و افزود: در حال حاضر دولت 200 هزار ميليارد تومان به بخش خصوصي بخش خصوصي نيز 70 هزار ميليارد تومان به سيستم بانکي بدهکار است.
وي کل بودجه عمراني سال 93 را 43 هزار ميليارد تومان برشمرد و اضافه کرد: توسعه بدون کمک و حضور بخش خصوصي ميسر نخواهد بود.
وي با اشاره به وضعيت اقتصادي لرستان و ميزان 180 درصدي مصارف نسبت به منابع تصريح کرد: 18تا 20درصد منابع بانکي معوق شده و سه هزار و 600 ميليارد تومان پروژه نيمه کاره و تعطيل شده در استان وجود دارد.
وي ادامه داد: اين عوامل موجب ايجاد اقتصاد با ستون فقرات شکسته درلرستان شده که براي حل اين مسائل و مشکلات، بسيج ظرفيت يزرگي به شمار مي رود.
نماينده عالي دولت درلرستان مديريت عمقي و دوري از سطحي نگري را مديريت بسيجي وار و لازمه مديران استان دانست و گفت:هر تفکري با اعتقاد اينکه دولت منادي توسعه است، با شکست مواجه خواهد شد.
در اين مراسم از برخي نمايندگان بسج اقشار تجليل و قدرداني شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن