تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804089436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست تخصصی اقدامات کارگروه هماهنگی و نظارت برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: با حضور فروزان‌مهر
نشست تخصصی اقدامات کارگروه هماهنگی و نظارت برگزار شد
نشست تخصصی هماهنگی و نظارت بر کارگروه‌های سه‌گانه توسعه گردشگری، توسعه تجارت و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در محل وزارت کشور برگزار شد.
به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت کشور نشست تخصصی هماهنگی و نظارت بر کارگروه های سه‌گانه توسعه گردشگری، توسعه تجارت و جذب سرمایه‌گذاری خارجی با حضور حسین فروزان‌مهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور و مسئولین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری،‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل وزارت کشور برگزار شد.

فروزان‌مهر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور یکی از اهداف وجودی و ضرورت‌های تشکیل این نشست را اتخاذ تصمیمات مؤثر در حوزه‌های تخصصی برای طرح در اجلاس مشترک استانداران و سفرا که قرار است در آینده نزدیک برگزار شود، بیان داشت.

وی با اشاره به گردهمایی برگزار شده میان مجمع استانداران، سفرا و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در وزارت امور خارجه گفت: مقرر شد که به صورت تخصصی و دقیق‌تر در حوزه‌های کاری فی مابین، به عنوان اولین قدم استانداران مرزی و سفرای کشورهای مقیم در کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران به عنوان جامعه‌ای که می‌بایست در اولویت تدوین برنامه‌های مشترک قرار گیرند در نظر گرفته شود ورود می‌یابند.

وی از تشکیل کارگروه هایی در سه حوزه توسعه سرمایه گذاری خارجی ، توسعه گردشگری و صنایع دستی و توسعه تجارت خارجی مبتنی بر توسعه صادرات غیرنفتی خبر داد و گفت : در این همایش کارگروه ها، استراتژی های توسعه را حول محور تبیین وضع موجود و نقاط قوت و ضعف بررسی و موضوعات را به شکل تخصصی بررسی می نمایند .

وی گفت : حوزه های استاندارای ها و سفرای جمهوری اسلامی ایران مقیم در کشورهای همسایه به عنوان جامعه ای که می بایست در مدیریت برنامه های مشترک قرار گیرند تصمیمات لازم را اتخاذ و مقدمات آن کلید خورده است .

فروزان مهر تصریح کرد: طی برگزاری جلسات متعدد با همکاران وزارت امور خارجه ، تصمیم بر آن شد تا در سه حوزه موثر ؛ سرمایه گذاری خارجی ، توسعه گردشگری و توسعه حوزه های خارجی مبتنی بر صادرات غیر نفتی طی یک همایش دو روزه و با حضور مقامات عالیرتبه کشور در حوزه سرمایه گذاری کمک های فنی، ‌فعالیت های اقتصادی ، حوزه گردشگری و صنایع دستی و حوزه توسعه تجارت خارجی ، این کارگروه ها تحت عنوان ستاد اصلی همایش موضوعات را دنبال و با پرداختن به حوزه های تخصصی به بررسی نقاط قوت و ضعف و تبیین راهکارهای حل موضوع پرداخته و استراتژی های توسعه ای را در هر بخش مطرح می نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور اظهار داشت: امید است که نتیجه این همایش انجام یک پروتکل سه امضایی میان دستگاه اجرایی ، وزیر کشور و وزیر امور خارجه جهت اخذ تصمیمات مناسب بوده و بتواند به عنوان مانیفستی جهت آگاهی از عملکرد حوزه ها ، مورد استفاده قرار گیرد .

وی ضمن ابراز خرسندی مبنی بر اینکه این حلقه مفقوده در ارتباط بتواند زمینه ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری را فراهم آورد گفت: اقدامات انجام شده در حوزه جذب سرمایه گذاری ، به کارگروه ها و مسئولیت آنان بر می گردد .

فروزان مهر گفت: اعتقاد ما بر ایجاد امنیت پایدار درمناطق مرزی است که از طریق توسعه اقتصادی رخ خواهد داد و در این مسیر قطعا تجربیات سایر کشورها مفید خواهد بود.

فروزان مهر با تأکید بر نگهداشت جمعیت در مناطق مرزی گفت: یکی از راهکارهای بقاء امنیت پایدار در منطقه از طریق تقویت بازارچه های رسمی ، ساماندهی توان نجارت رسمی امکان پذیر است.

معاون وزیر کشور در ادامه بر احداث شهرک های صنعتی در مناطق مرزی تأکید کرد و گفت : مناطق آزاد ما فاقد هرگونه نقاط آمایشی می باشند و از ظرفیت ها آن به عنوان حلقه واسط بین اقتصاد و مدیریت به خوبی بهره برداری نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور تصریح کرد : امیدوارم با یک خرد جمعی ، مجموعه دستگاه های متولی به این جمع بندی برسند که در آینده نزدیک از توان دستگاه های تخصصی در قالب تفاهم نامه ای که امکان برداشت ها متفاوت از موضوع را نداشته باشد فراهم شود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن