تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820368746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لازمه داشتن تیم بزرگسال قوی توجه جدی به تیم های پایه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی ایران در همایش بازیکن حرفه ای در تبریز: لازمه داشتن تیم بزرگسال قوی توجه جدی به تیم های پایه است تبریز- ایرنا - مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتورسازی ایران در همایش بازیکن حرفه ای در تبریز گفت: لازمه داشتن تیم بزرگسال قوی توجه جدی به تیم های پایه است.


به گزارش ایرنا، جمشید نظمی روز یک شنبه در این همایش که با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) " ا.اف.سی " و به همت آکادمی فوتبال این باشگاه برگزار شد، بر ضرورت بهره گیری تیمهای پایه از علم روز فوتبال تاکید کرد و با اعلام اینکه برنامه باشگاه تراکتورسازی برای سه سال آینده تقویت تیم بزرگسال از تیم های پایه است، به قهرمانی نیم فصل تراکتور اشاره کرد و افزود: قهرمانی لیگ برتر باشگاه های ایران در این فصل هدف ماست.
سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در این همایش با تبریک قهرمانی نیم فصل تراکتورسازی گفت: استان به واسطه جوانان مستعد خود می تواند برترین جایگاه را در فوتبال کشور داشته باشد.
مسوول برنامه های توسعه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز دراین همایش با بیان اینکه " ا.اف.سی" مسایل فوتبال را در رده های مختلف بررسی می کند، گفت: همایش بازیکن حرفه ای به منظور پیشبرد فوتبال آسیا برگزار می شود.
استوارت لارمن با اشاره به اینکه هدف اصلی این کنفدراسیون از برگزاری این همایش حرفه ای کردن فوتبالیست هاست، افزود: در کنار ارتقای سطح مدیریتی تیم ها بر رشد فنی بازیکنان نیز تاکید داریم.
در ادامه این همایش پرچم کنفدراسیون فوتبال آسیا از طرف نماینده این کنفدراسیون به مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ایران و از طرف این باشگاه هم لوح تقدیری به نماینده " ا.اف.سی " AFC تقدیم شد.
همایش بازیکن از برنامه های پروژه kick-off کنفدراسیون فوتبال آسیاست که بر توانمندسازی باشگاه ها و مدیران لیگ های فدراسیون های عضو تمرکز دارد.
در این پروژه کنفدراسیون آسیا از حمایت های FIFA، UEFA و همچنین دیگر سازمان ها و متخصصان برای تعیین مشکلات فدراسیون های عضو و برطرف کردن پایدار آن ها کمک می دهد.
این پروژه سرویس های متفاوتی را به فدراسیون های عضو می دهد که یکی از آن ها همایش بازیکن حرفه ای فوتبال است.
به گزارش ایرنا، این همایش از برنامه های توسعه کنفدراسیون فوتبال آسیا می باشد که به منظور حمایت از بازیکنان پایه و در راستای حرفه ای شدن این بازیکنان برگزار می شود.
براساس این گزارش، هفته گذشته همایش بازیکن حرفه ای در باشگاه های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برگزار شده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا آکادمی های فوتبال سه باشگاه تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان را به رسمیت می شناسد.
7232/587


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن