تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803666027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانیان در خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمن قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور روحانیان در خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمن قرار دارند اراک- ایرنا- سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: روحانیان در خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمن قرار دارند و باید با تجهیز خود به سلاح تقوا و پرهیزگاری در راستای هدایت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی گام بردارند.


حجت الاسلام «علی محمدی» روز یکشنبه در همایش سالروز تشکیل بسیج طلاب و روحانیون، در حوزه علمیه المهدی(عج) اراک افزود: در جنگ فرهنگی؛ افکار و عقاید مردم مومن و موحد ایران اسلامی مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است بنابراین روحانیان باید با روحیه بسیجی در این جبهه حساس ورود پیدا کرده و با آگاه سازی جوانان و نوجوانان از توطئه های دشمنان، وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
وی ادامه داد: روحانیان باید با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) جامعه را به سمت وسوی معنویت هدایت کنند.
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: جوانان ایران اسلامی باید با تقویت اعتقادات دینی خود، با رهبری روحانیان، هجمه های فرهنگی رسانه های غرب و شبکه های ماهواره ای را خنثی کنند.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان به دنبال سلطه فرهنگی بر ایران اسلامی هستند و از طریق آنتن های ماهواره و فضای مجازی، اعتقادات جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را نشانه رفته اند و در این راستا روحانیان می توانند با ارائه مطالب علمی و منطقی در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان گام بردارند.
حجت الاسلام محمدی با تاکید بر نقش تاثیر گذار روحانیان در جنگ تحمیلی افزود: روحانیان در عملیات های مختلف هشت سال دفاع مقدس نیز نقش بسیار مهمی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کردند چرا که این قشر در دفاع مقدس هم به تبلیغ دین مبین اسلام می پرداختند و هم دوشادوش دیگر رزمندگان در مقابل رژیم بعثی مبارزه می کردند.
وی خاطرنشان کرد: روحانیان در جنگ تحمیلی تکلیف خود را به خوبی انجام دادند و دین خود را نسبت به ایران اسلامی ادا کردند به طوری که تعداد زیادی از طلاب اعزامی به جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی خاطرنشان کرد: با هدایت‎ها و راهنمایی‎های روحانیان و مراجع و به ویژه ولایت فقیه؛ امروز ایران اسلامی در دنیا مقتدر و با ابهت شناخته می‎شود و رزمندگان سایر کشورهای مظلوم امروز خود را مطیع ولی امر مسلمین جهان دانسته و رزمندگان ایران را الگوهای خود می دانند.
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: عملکرد بی نظیر بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی باعث شده که بسیاری از کشورهای همسایه از ایران الگوگیری کرده و بسیج همگانی تشکیل دهند به طوری که حزب الله لبنان و مردم عراق نیز با تشکیل این نهاد گام های بسیار مهمی در راستای احیا و حفظ استقلال خود برداشته اند.
وی ادامه داد: امام راحل با تیزهوشی و آینده نگری منحصر به فرد خود سازمان بسیج را در پنجم آذرماه سال 1358 تاسیس کردند که امروز شاهد فعالیت ها و اقدامات درخشان ایرن نهاد انقلابی در تمام بخش ها هستیم.

***سخنان نماینده ولی فقیه در استان مرکزی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در این آیین گفت: معرفت به خداوند و پیغمر اکرم و اهل بیت(ع) مهمترین مقوله ای است که بسیجیان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» بیان کرد: عاملی که باعث تفکیک انسانها از یکدیگر می شود شغل یا مسوولیت خاصی نیست بلکه میزان معرفت به خداوند است که جایگاه انسانها را در دنیا و آخرت تعیین می کند.
وی ادامه داد: طلبه ها باید روحیه بسیجی را در خود تقویت کرده و با شب زنده داری و مطالعه کلام خداوند و آثار علمای پیشین معرفت خود را نسبت به خداوند و جهان آفرینش تقویت کنند.
امام جمعه اراک اخلاص در کارها را از ویژگی بسیجیان دانست و گفت: روحانیان باید معنویت، اخلاص و تعبد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و امور را برای جلب رضایت خداوند انجام دهند.
وی افزود: بصیرت در دین و آشنایی با وظیفه و تکلیف نیز یکی دیگر از ویژگی های است که اقشار مختلف مردم به خصوص بسیجیان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: هم اکنون بیش از یک هزار و 500 طلبه مرد و یک هزار و 200 طلبه زن در 23 حوزه علمیه استان مرکزی مشغول به تحصیل هستند.
امام خمینی(ره) در دوم آذرماه سال 1367 دستور تشکیبل سازمان بسیج طلاب و روحانیون را صادر کردند.
30 آبان تا ششم آذرماه هر سال به عنوان هفته بسیج مستضعفین نامگذاری شده است.ک/2
7115/559


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن