تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل اوقاف مازندران : بسیج رمز پایداری و عزت ملی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل اوقاف مازندران : بسیج رمز پایداری و عزت ملی کشور است ساری - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بسیج رمز پایداری و عزت ملی کشور است که ایران اسلامی از نیروی پرتوان بسیج برخوردار می باشد.


حجت الاسلام " ستار علیزاده " روز یکشنبه افزود : عزت و سربلندی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و فداکاری سربازان ولایت است که از ابتدای پیروزی انقلاب، با ایثار و فداکاری در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب اسلامی تلاش کرده اند.
وی ادامه داد: خوشبختانه بسیجیان با روحیه ولایی ، ایثار و فداکاری که دارند در این حوزه ها نیز خدمات ارزشمندی به اسلام ، انقلاب ، کشور و مردم ارائه کرده و باید گفت که بسیج در هر حوزه ای که وارد می شود، منشاء اثرات و برکات بسیاری است.
علیزاده اظهار داشت: اگر می خواهیم ایران اسلامی همچنان در جهان با عزت و سربلند باشد، باید فرهنگ متعالی بسیج را به نسل های بعدی منتقل کرده و جوانانی ولایی برای دفاع از ایران و اسلام با روحیه بسیجی پرورش دهیم.
وی با اشاره به اینکه دشوار ترین شب ها و روزهای پرخطر هشت سال دفاع مقدس را با رشادت های بسیجیان به یاد می آوریم افزود : بسیجیان مرد میدان های خطر، از خودگذشته و فداکاری هستند که کار آنها مختص به یک روز و یک زمان نیست.
وی گفت : در شرایط فعلی، کشور ما نیازمند یک مدیریت متحد، خستگی ناپذیر، برنامه محور و با عزم راسخ به نام بسیج است و بسیجیان باید یک بار دیگر با عزم راسخ و پوشیدن لباس های خاکی برای توسعه کشور و به ویژه استان به میدان بیایند زیرا همواره بهبود معیشت و اقتصاد مردم یکی از دغدغه های بسیجیان بوده و امروز در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است ترویج فرهنگ بسیجی یک ضرورت است زیرا فرهنگ بسیجی شامل شجاعت، اعتماد به نفس، استقلال، تلاش و مجاهدت برای بهبود و معیشت مردم، کارآفرینی و اقتدار است.
علیزاده تصریح کرد: معجزه بزرگ فرهنگ بسیج در کشور اقتدار علمی است که ما در حال حاضر به آن دست یافته ایم و نقش بسیج، از مقوله هایی بوده که سبب احترام، عزت و استحکام ایران اسلامی است.
وی یادآور شد: صدور فرمان تشکیل " بسیج مستضعفین " در پنجم آذر 58 توسط حضرت امام، گامی اساسی در تحرک آفرینی و جنبش های مردمی بود که علاوه بر سازمان دهی نیروهای فعال انسانی، در نقطه مقابل، وابستگی های خارجی نیز کمتر می شد که این امر امیدهایی را در دل هر ایرانی به ارمغان می آورد.ک/1
608


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن