تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با فساد و حقوق بشرزمینه های تعامل ایران و قطر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مبارزه با فساد و حقوق بشرزمینه های تعامل ایران و قطر خبرگزاری پانا: رئیس قوه قضائیه گفت: جهان اسلام باید در ابعاد سیاسی و قضایی برنامه داشته باشد تا برخی کشورهای غربی نتوانند کشورهای اسلامی را تحت سلطه خود قرار دهد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲ آذر ساعت 13:02



به گزارش خبرگزاری پانا؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی در این دیدار رئیس دستگاه قضایی قطر و هیئت همراه با اشاره به اشتراکات فراوان میان ایران و قطر گفت: روابط خوب میان این دو کشور می تواند بر منطقه نیز تأثیر مثبت داشته باشد. وی بر شناسایی نیازهای جهان اسلام تاکید کرد وگفت: اسلام رابطه ای قوی میان دولت های اسلامی ایجاد کرده است و برهمین اساس ما نظام حقوقی و قضایی خاص خود را داریم. آیت الله آملی لاریجانی گفت: درهمین راستا در جمهوری اسلامی ایران نظام قضایی اسلامی شکل گرفته و هر روز رو به تکامل است. وی خطاب به همتای قطری خود افزود: امیدواریم بتوانیم مذاکرات خوبی در مباحث حقوقی و قضایی داشته باشیم. رئیس قوه قضائیه با اشاره به این که دربحث قانون مجازات اسلامی ،اقدامات خوبی در ایران صورت گرفته است، گفت: برخلاف برخی تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران ما در آیین دادرسی خود به حقوق متهمان توجه ویژه داریم. وی افزود: یکی از جنبه های مهمی که میان دو کشور ایران و قطر می تواند از جنبه های قضایی گفتگو صورت گیرد در بحث مبارزه با فساد و مباحث حقوق بشری است. وی گفت: مسئله حقوق بشر برای ما بسیار مهم است و برخی کشورهای غربی دائم با تبلیغات نادرست خود هویت اسلامی ما را در این بخش مورد هجمه قرار می دهند. رئیس قوه قضائیه گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر باید بدانند که اسلام از حمایت کنندگان اساسی کرامت انسانی است. وی از همتای قطری خود خواست تعاملات علمی و عملی میان دو کشور ایران و قطر در مباحث قضایی ، حقوقی و سیاسی حقوق بشر ارتقاء یابد. آیت الله آملی لاریجانی در ادامه به توسعه اقدامات فرهنگی قوه قضائیه کشورمان اشاره کرد و افزود:‌ یکی از ویژگی های خوب دستگاه قضایی ایران داشتن برنامه های منظم است که آقای ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضائیه اقدامات ویژه ای در این بخش انجام داده است. رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی ما بر دستگاه اجرایی کشور از طریق سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری نظارت دارد. دکتر علی محسن بن الفطیس المری رئیس دستگاه قضایی قطر هم در این دیدار روابط خوب دستگاه های قضایی ایران و قطر از سال های گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم این روابط بیش از اینها گسترش یابد. رئیس دستگاه قضایی قطر گفت: من هم معتقدم که در بحث مبارزه با فساد و حقوق بشر تعاملات خوبی میان ایران و قطر می تواند صورت بگیرد. وی افزود: من قبل از تصویب قانون مجازات های اسلامی در ایران پیش نویس آن را مطالعه کردم و ایده های بسیار خوبی در آن دیدم که برایم قابل استفاده بود. رئیس دستگاه قضایی قطر آمادگی کشورش را برای همکاری های هر چه بیشتر میان دستگاه های قضایی ایران و قطر اعلام کرد و گفت: با وجود تبلیغات سویی که بر ضد کشورهای اسلامی مطرح می شود روابط عمیق میان ما می تواند خنثی کننده توطئه ها باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن