تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806319831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزنه برداری اسیراختلافات داخلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزنه برداری اسیراختلافات داخلی تهران - ایرنا - وزنه برداری چند سالی است که اسیر حاشیه های خود ساخته داخلی شده و آتش این اختلافات تا آنجا پیش رفته است که تا سالها نمی توان آن را جبران کرد.


به گزارش ایرنا، انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا قرار است در ماه نوامبر (آذر ماه) در کشور قطر برگزار شود و از هم اکنون کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس و سایر کشورها دندان تیز کرده اند تا کرسی های موجود را تصاحب کنند.
دبیر کلی، کمیته پزشکی، آموزش و تحقیقات و کمیته پیشکسوتان کنفدراسیون آسیا از جمله پست هایی است که طی سالها زحمت و مشقت اکنون نمایندگان کشورمان بر آن تکیه زده اند اما با توجه به آتش اختلافاتی که کماکان دامنه آن وزنه برداری را فرا گرفته است بیم آن می رود که این موفقیت ها همراه با اختلافات کهنه گذشته بسوزد و وزنه برداری هم تا سالها درجا بزند.
اکنون علی مرادی دبیر کل کنفدراسیون وزنه برداری آسیاست و برای حضور مجدد در انتخابات باید از سوی کنفدراسیون وزنه برداری کشورمان برای این سمت معرفی شود.
اما از سوی دیگر حسین رضازاده رییس فدراسیون هم خود را برای پست نایب رییسی کنفدراسیون آسیا آماده می کند و آن طور که به نظر می رسد قصد ندارد علی مرادی را برای کاندیدای پست دبیر کلی معرفی کند.
البته علی مرادی همانند دوره گذشته اگر بتواند رضایت فدراسیون های ملی عضو را کسب کند و در صورت کسب حد نصاب آرا به طور اتوماتیک وار دوباره در این پست ماندگار خواهد شد . اما نباید از رقبایی که خود را برای چنین پست های مهمی آماده کرده اند، غافل شویم چرا که برای حضور در مجامع بین المللی باید از همه ظرفیت ها، امکانات و حمایت های یک کشور استفاده کرد و یک فرد به طور حتم به تنهایی نمی تواند موفقیت کسب کند.
از هم اکنون باید زنگ خطر از دست دادن کرسیهای وزنه برداری آسیا را برای مسوولان به صدا درآوریم چرا که رییس فدراسیون وزنه برداری به جز آن که نمی خواهد کسی را برای پست دبیر کلی معرفی کند، قصد ندارد برای حضور در کمیته های پزشکی، آموزش و پیشکسوتان به دلیل هزینه های زیاد سفرهای مکرر کسی را معرفی کند.
در حال حاضر دکتر لطفعلی پور کاظمی رییس کمیته پزشکی، داود باقری دبیر کمیته پزشکی، دکتر مصطفی حکمت پور دبیر کمیته آموزش و تحقیقات، داوود علی ملکی دبیر کمیته پیشکسوتان کنفدراسیون وزنه برداری آسیا را برعهده دارند.
از سوی دیگر با معرفی نکردن علی مرادی برای کاندیدای پست دبیرکلی به احتمال فراوان این کرسی از ایران گرفته خواهد شد و فقط پست نایب رییس فدراسیون آسیا می ماند که به هر ترتیب این موضوع هم به اما و اگرها خواهد رسید و تنها به وعده وعیدهای تعدادی از روسای فدراسیون های ملی آسیایی در قزاقستان نمی شود دلخوش کرد چرا که همیشه نتایج انتخابات در لابی های قوی که در پشت صحنه اتفاق می افتد، رقم می خورد.
مصداق بسیار خوب این امر فدراسیون کشتی است که طی سالها هنوز یک ایرانی نتوانسته در هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی جایی را برای خود دست و پا کند واین سوال باقی است که ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند کشتی دنیا چرا نباید در نهاد حاکم بر کشتی جهان تاثیرگذار باشد.

* نگاهی به ناکامی های وزنه برداران ایرانی در دوسال اخیر

بعد از المپیک 2012 لندن فدراسیون وزنه برداری به ریاست حسین رضازاده به دلیل اختلافات سرمربی وقت یعنی کوروش باقری با 5 ملی پوش المپیکی وارد حاشیه های خود ساخته ای شد که تنها به ضرر وزنه بردرای کشورمان تمام شد.
چرا که در رقابت های سال 2013 جهان تیم کشورمان با حضور قهرمانان المپیکی خود بهترین فرصت را برای کسب اولین عنوان قهرمانی از دست داد و امسال هم نتیجه ای بهتر از هفتمی کسب نکرد.
دوپینگ چهار وزنه بردار نوجوان و شرکت نکردن تیم جوانان در رقابت های قهرمانی جهان، موفق نبودن تیم ملی وزنه برداری در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و رقابت های قهرمانی جهان،ضعف کادر فنی و عدم تشکیل کمیته های فنی، آموزش و سایر کمیته ها از دیگرنقاط ضعف فدراسیون در سالهای اخیر است.
دامنه حاشیه ها و نتایج ضعیف فدراسیون اکنون به نقطه ای رسیده که اگر مسوولان به خاطر منافع ملی دخالت نکنند به طور حتم تا سالها باید حسرت کسب کرسیهای مهم وزنه برداری را در آسیا بخوریم.
ورزشی (5)**1067**1581


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن