تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798489404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت دربی تهران چند است؟


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قیمت دربی تهران چند است؟
سرانجام انتظارها پایان یافت و موعد برگزاری هفتاد و نهمین دربی پایتخت فرا رسید. غروب امروز پرسپولیس و استقلال در نبردی دیگر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 دنیای اقتصاد: این دو تیم اگرچه در لیگ امسال حال و روز خوشی ندارند، اما کیست که نداند جنگ آنها فارغ از تمام معادلات جدولی انجام می‌شود؟ ‌ای بسا هوادارانی که یک پیروزی در دربی تهران را بالاتر از قهرمانی آخر فصل بدانند. در اسپانیا ضرب‌المثلی هست که می‌گوید: «اگر بدون بردن ال‌کلاسیکو قهرمان شوی، یعنی هیچ کاری نکرده‌ای.» و شاید همزادان ایرانی ماتادورها هم چنین نگاهی به دربی تهران داشته باشند. به هر حال اما عقربه‌های ساعت به عدد شش که برسند، سوت یدالله جهانبازی دود از سر شهر بلند خواهد کرد. این روزها در مورد جنبه‌های مختلف دربی تهران مطالب زیادی نوشته شده، اما شاید این صفحه فرصت مناسبی باشد برای ارزیابی قیمت تیم‌ها و بازیکنانی که در این مسابقه به میدان می‌روند. قبل از رفتن سراغ اصل مطلب، ذکر چند نکته ضروری است:
این دو تیم اگرچه در لیگ امسال حال و روز خوشی ندارند، اما کیست که نداند جنگ آنها فارغ از تمام معادلات جدولی انجام می‌شود؟ ‌ای بسا هوادارانی که یک پیروزی در دربی تهران را بالاتر از قهرمانی آخر فصل بدانند. در اسپانیا ضرب‌المثلی هست که می‌گوید: «اگر بدون بردن ال‌کلاسیکو قهرمان شوی، یعنی هیچ کاری نکرده‌ای.» و شاید همزادان ایرانی ماتادورها هم چنین نگاهی به دربی تهران داشته باشند. به هر حال اما عقربه‌های ساعت به عدد شش که برسند، سوت یدالله جهانبازی دود از سر شهر بلند خواهد کرد. این روزها در مورد جنبه‌های مختلف دربی تهران مطالب زیادی نوشته شده، اما شاید این صفحه فرصت مناسبی باشد برای ارزیابی قیمت تیم‌ها و بازیکنانی که در این مسابقه به میدان می‌روند. قبل از رفتن سراغ اصل مطلب، ذکر چند نکته ضروری است: - در این گزارش تنها قیمت 11 بازیکن اصلی و سرمربیان دو تیم محاسبه شده است. با توجه به شرایط خاص پرسپولیس و استقلال، گمانه‌زنی درمورد ترکیب ابتدایی دو تیم بسیار کار دشواری است، اما ما سعی کردیم محتمل‌ترین ترکیب را مدنظر قرار بدهیم. - واضح است که قیمت برخی بازیکنان دو تیم به شدت باورنکردنی و پایین‌تر از حد واقعی به نظر می‌رسد، اما به هر حال این اعداد روی سایت سازمان لیگ ثبت شده و ظاهرا چاره‌ای جز به رسمیت شناختن آنها نیست!

19 میلیارد، ارزش کل بازی مطابق آمار و ارقام مندرج در سایت سازمان لیگ، جمع دستمزد 22 بازیکن اصلی و نیز دو سرمربی دربی 79، عدد 18 میلیارد و 883 میلیون تومان را نشان می‌دهد.
ارزان‌ترین بازیکن دربی مهدی طارمی ارزان‌ترین بازیکن ثابت دربی 79 خواهد بود، البته اگر درخشان در تصمیمی دور از انتظار او را نیمکت‌نشین نکند. ابتدای فصل که علی دایی طارمی را برای پرسپولیس گرفت، خیلی‌ها این تصمیم را مورد انتقاد قرار دادند. این بازیکن اما خیلی زود خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کرد و حالا با دستمزدی 150 میلیون تومانی، می‌تواند مهم‌ترین بازی عمرش را تجربه کند.
میلیاردرها به صف استقلال در این مسابقه چهار بازیکن یک میلیارد تومانی دارد و این در حالی است که پرسپولیس با پنج بازیکن دارای دریافتی بالای 900 میلیون تومان وارد زمین خواهد شد. از قرار معلوم هیات‌مدیره قرمزها در ابتدای فصل جاری انعقاد قرارداد بالاتر از 950 میلیون تومان را ممنوع کرده بود که همین مساله باعث شد بسیاری از عزیزان پشت این رقم متوقف باقی بمانند و از جرگه میلیاردرها خارج شوند!
استقلال، گران‌تر از پرسپولیس محاسبه آمار و ارقام نشان می‌دهد بازیکنان فیکس استقلال در دربی79، یک میلیارد و 517 میلیون تومان بیشتر از مهره‌های ثابت پرسپولیس پول می‌گیرند. استقلال در لیست کلی بازیکنان امسال و پارسالش هم به مراتب گران‌تر از پرسپولیس بود.
داور 500 هزار تومانی! دنیای اقتصاد، بازی میلیاردرها را اما یدالله جهانبازی سوت خواهد زد؛ داوری که بعد از تحمل فشار مرگبار این بازی، 500 هزار تومان دستمزد خواهد گرفت! این البته تعرفه سال گذشته است و زمزمه‌هایی در مورد افزایش صددرصدی این رقم در لیگ چهاردهم به گوش می‌رسید که هنوز رسما تایید نشده است.






تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن