تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803131296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی: تیم فوتبال ذوب آهن توانایی آسیایی شدن را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حسینی: تیم فوتبال ذوب آهن توانایی آسیایی شدن را دارد اصفهان - ایرنا - مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به امتیازات نزدیک تیم ها در جدول رده بندی لیگ برتر، گفت: با کسب 2 پیروزی متوالی دیگر می توانیم خودمان را در مسیر رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار دهیم، چراکه برای رسیدن به این مهم شانس زیادی داریم.


به گزارش ایرنا، "محمد حسینی" که شنبه شب در غیاب یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار با تیم پدیده مشهد حاضر شده بود، تصریح کرد: امتیازات تیم های بالای جدول به گونه ای است که می توانیم خودمان را به آنان برسانیم.
وی که تیمش عصر امروز (شنبه) با برتری مقابل پدیده مشهد در رده نهم لیگ برتر قرار گرفت، افزود: در پایین جدول نیز امتیاز تیم ها بسیار نزدیک است و باید تلاش کنیم که با کسب امتیازهای لازم، تیم های ته جدولی از ما پیشی نگیرند.
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره دیدار با پدیده مشهد اظهار کرد: همانگونه که پیش بینی کرده بودیم بازی سختی بود اما تیم ما توانست با تحت فشار قرار دادن حریف، پیروز شود.
وی افزود: با تلاش بازیکنان در دقایق ابتدایی مسابقه به گل رسیدیم و در بهترین زمان نیز یعنی دقیقه 83 گل دوم را به ثمر رساندیم تا حریف فرصتی برای جبران گل های خورده نداشته باشد.
حسینی در باره دیدار پنجشنبه تیمش در جام حذفی مقابل استقلال تهران، گفت:دیدارهای جام حذفی دارای شرایط خاص است زیرا هر دیدار حکم یک فینال را دارد و فرصت جبران شکست وجود ندارد.
وی افزود: بنابر این تلاش می کنیم تا با شکست استقلال به مرحله بعدی برویم زیرا در صورت صعود، پس از دو پیروزی دیگر می توانیم به عنوان نماینده ایران به لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا راه یابیم.
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره وضعیت محمدباقر صادقی دروازه بان ناراضی تیمش که در دیدار امروز حتی بر روی نیمکت ذخیره های تیم نیز حضور نداشت، گفت: این بازیکن به دلیل مسائل انضباطی از این دیدار محروم بود و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است.
وی تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان افزون بر صادقی، دو دروازه بان دیگر در اختیار دارد و با نبود صادقی برای حفاظت از دروازه خود دچار مشکل نیست.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر شنبه در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه دو بر صفر تیم پدیده مشهد را شکست داد و با 18 امتیاز به رده نهم لیگ برتر باشگاههای کشور صعود کرد.
پ/ 8114/ 7132/ 607 **1908


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن