تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم وزنه‌برداري ذوب آهن حفظ مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تيم وزنه‌برداري ذوب آهن حفظ مي‌شود
مديرعامل باشگاه ذوب آهن مي‌گويد حمايت از وزنه‌برداري جزو سياست‌هاي کلان باشگاه است و تيم وزنه‌برداري آن حفظ مي‌شود.

وزنه‌برداری به دلیل سهم داشتن در مدال‌های المپیک، همیشه این انتظار وجود داشت که لیگ برتر آن مورد استقبال باشگاه‌های بزرگ ایران قرار بگیرد، اما بر خلاف تصورات چند سالی است حضور تیم‌های حاضر در لیگ به تیم‌های نظامی و در نهایت ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب منتهی می‌شود.

به گزارش ایسنا، سال گذشته پیکان برای نخستین بار در لیگ برتر وزنه‌برداری تیم داری کرد، اما این تیم تنها یک فصل دوام آورد و دیگر هیچ نام و نشانی از آن باقی نماند و در نهایت نیز مشخص نشد که علت نیامدن دوباره پیکان به لیگ وزنه‌برداری که هزینه آن چنانی نیز برایشان در بر نخواهد داشت، چه بود. امسال ذوب آهن قدم به لیگ وزنه‌برداری گذاشت آن هم در شرایطی سال‌های خیلی قبل در لیگ حضور داشته است.

ذوب آهن با به خدمت گرفتن وزنه‌برداران ملی‌پوش همچون بهداد سلیمی، رسول تقیان، جابر بهروزی، مجید عسکری از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ است. اما نکته مهم در مورد حضور ذوب آهن که مدیر عاملی از جنس پولاد سرد دارد این است. ذوب آهن هم همانند پیکان تصمیم دارد یک فصل همان لیگ برتر وزنه‌برداری باشد یا آمده تا ماندگار شود.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این مورد بیان کرد: ذوب آهن باشگاه ریشه داری است و وزنه‌برداری جزو اولین رشته‌هایی است که با تاسیس باشگاه شروع به فعالیت کرده و اعتقادم این است که با این روند ذوب آهن تیم وزنه‌برداری خود را جدا از هر نتیجه‌ای که در لیگ رقم بخورد، حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: جدا از این که ذوب آهن مدیر عاملی دارد که وزنه‌بردار بوده است، سیاست‌های خود کارخانه هم حمایت از رشته‌هایی است که قهرمان جهان و المپیک دارند. وزنه‌برداری به عنوان یکی از چهار رشته مدال آور در المپیک جایگاه خاصی دارد و حمایت از آن جزو سیاست‌های کلان است.



1393/08/25 08:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن