تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804045819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام اجزاي نظام، يد واحده اي هستند که زير پرچم ولايت خدمت مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۲۹ب.ظ)
برگزاري جلسه شوراي قضائي استان کرمانشاه با حضور استاندار؛ تمام اجزاي نظام، يد واحده اي هستند که زير پرچم ولايت خدمت مي کنند رئيس کل دادگستري استان کرمانشاه گفت: امروز در عدالت خانه اي پاي گذاشته ايد که با آراء خود مي تواند زمينه و بستر آرامش را در جامعه ايجاد نمايد تا در بخش هاي اجرايي کارها با آرامش انجام پذيرد.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، محمد رضا عدالت خواه، در جلسه شوراي قضائي استان کرمانشاه ضمن معرفي اعضاء شوراي قضائي به بيان دو نکته از اولويت هاي کاري دستگاه قضائي در استان پرداخت و تصريح کرد: در نگاه اول اولويت اصلي برنامه ما اجراي عدالت است و اين مهم محقق نمي شود مگر در سايه امنيت پايدار و به اين مهم نخواهيم رسيد مگر با وفاق و همدلي و برادري تا زمينه براي يکي شدن فراهم شود.
رئيس شوراي قضائي استان تمام اجزاي نظام را يد واحده اي دانست که همگي زير پرچم ولايت خدمت مي کنند و خاطر نشان ساخت: خدمات ارزنده زماني محقق خواهد شد که در تمام بخش ها، اعم از اجرايي و قضائي يک صدا شنيده شود و به اين قائل باشيم که خدمت در تمامي اين بخش ها منشعب از منبع واحده ولايت است بنابراين بر ماست که با همدلي و وفاق و بدور از منيت ها انجام وظيفه نماييم که البته اين مهم در دستگاه قضائي به خوبي نهادينه شده تا جايي که زمان و مکان براي خدمت مطرح نيست و خود را در مقابل همه کس و در همه جا مسوول مي دانيم.
اين مقام مسوول در ادامه به جلسات مشترک بين دادگستري و استانداري اشاره کرد و گفت: از مهمترين اين نشست ها حمايت از سرمايه گذاري مشروع و حفظ حقوق بيت المال با رويکرد حمايت از اراضي ملي است، که اميدواريم از اين پس با نظم بهتري انجام شود. معتقديم که سرمايه گذار مشروع مي تواند در بسياري از بخش ها کمک کار دستگاه هاي اجرايي باشد و ما نيز به عنوان سيستم قضائي با بهره گيري از مقوله "مستثنيات دين" ضمن حمايت از حقوق کارگران، اجازه نخواهيم داد هيچ خط توليدي متوقف شود و به عنوان ابزار کار، خطوط توليد و قطعات اساسي يک کارخانه از مصاديق مستثنيات دين مي تواند باشد.
عدالت خواه در بخش ديگري از سخنان خود به يک نکته ظريف حقوقي اشاره کرد و گفت: مدت مديدي است که به موضوعي مي نگرم و مي انديشم و اجرايي شدن آن نياز به همتي همگاني دارد. در قانون مجازات اسلامي براي جرايم غير خشن مجازات جايگزين به جاي حبس پيش بيني شده است که مي شود از اين ظرفيت و ساير تأسيسات حقوقي استفاده بهينه نمود تا با همکاري بسياري از ادارات و سازمان ها از جمله شهرداري، محيط زيست، جهاد کشاورزي، شوراي شهر و غيره فضاي استان را دگرگون کرد به عنوان مثال از هر زنداني بخواهيم بجاي پرداخت جزاي نقدي يا تحمل حبس براي جرايم خرد و غير خشن صد اصله نهال را بکارد و با پرورش دادن آن پارکي بوجود آوريم که من آن را پارک رهايي نامگذاري مي کنم که البته در ساير بخش ها از جمله ساخت مسجد و مدرسه و غيره نيز مي توان از اين ظرفيت بهره گرفت.
رئيس دستگاه قضائي استان در پايان يادآور شد که بايد با ايجاد کار گروه مشترک بين سيستم قضائي و اجرايي در استان روابط را بهتر و بسامان تر پيش بريم و کارها با همدلي و جديت بيشتر به سرانجام برسد.
در ادامه اين نشست رضايي، استاندار کرمانشاه با ابراز خرسندي از حضور در جمع خانواده قضائي گفت: بنده قبل از اينکه خود را يک مسوول اجرايي بدانم به سبب علاقه، خود را متعلق به حوزه قضائي و حقوفي مي بينم و خوشحالم امروز مي بينم اين رويکرد خوب و منطقي بر دستگاه قضائي استان حاکم است و به همين خاطر از رئيس کل دادگستري سپاسگزارم، پيشنهاد ايشان براي استفاده از مجازات هاي جايگزين حبس، ستودني است و از ظرفيت استانداري و ساير ادارات در اين زمينه به طور کامل استفاده خواهد شد و موجب استقبال ما نيز قرار خواهد گرفت.
رضايي در ادامه با تاکيد بر رابطه خوب و همدلي و هماهنگي دستگاه اجرايي و قضائي گفت: مقصد اصلي ما ايجاد شغل و امنيت مالي براي مردم است و اين موضوع ميسر نمي شود جز با ايجاد امنيت در جامعه و اين مهم هم بدون وجود تلاش دستگاه قضائي مقدور نيست. ديدگاه ما اين است که دستگاه قضائي براي ما همواره يک اولويت اساسي و با ارزش است و نحوه همکاري ما بر اين اعتقاد استوار بوده است. ارائه خدمت به مردم رکن اصلي دستگاه اجرائي و قضائي است و بر اين اساس نياز به همدلي و همکاري نزديک ضروري غير قابل انکاري دارد که خوشبختانه از سوي دستگاه قضائي نيز اين ديدگاه وجود دارد و اميدواريم اين نشست ها در سايه ي همين ارتباط خوب، مستمر باشد.
بالاترين مسوول اجرايي استان در پايان خاطر نشان ساخت: هيچ مشکلي از نظر ما عادي نيست و بايد راه حل آن شناسايي و مشکل مرتفع شود. متأسفانه حساسيت ها نسبت به مسائل کم شده است و الا هر مشکلي قابل حل است. براي رفع مشکلات همه دستگاه ها بايد يکي شوند تا به نتيجه دلخواه رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن