تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تروریست‌ها در حال تدارک برای حمله به خاک آلمان/ 550 آلمانی تاکنون به داعش پیوستند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تروریست‌ها در حال تدارک برای حمله به خاک آلمان/ 550 آلمانی تاکنون به داعش پیوستند
وزیر کشور آلمان از پیوستن بیش از 550 نفر از شهروندان این کشور به داعش خبر داد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، توماس دومیزیر، وزیر کشور آلمان در مصاحبه با شبکه خبری فونیکس این کشور، اعلام کرد که حدود 550 نفر از شهروندان آلمانی برای جنگ در عراق و سوریه به داعش پیوسته اند.

وی عنوان کرد که تنها چند روز گذشته این آمار در 450 نفر بود و اکنون تعداد کسانی که به این گروه تروریستی پیوسته اندف 550 نفر تخمین زده می شود.

وزیر کشور آلمان همچنین گفت: این جوانان در آلمان به سمت افراط گرایی کشیده شدند و به همین دلیل پیشگیری در این زمینه باید با سرکوب همراه می شد.

اغلب شهروندان آلمانی به داعش پیوسته اند را مردان تشکیل می دهد این در حالی است که تعدادی از زنان نیز به این دو کشور جنگ زده سفر کرده اند.

وزیر کشور آلمان همچنین عنوان کرد که برلین از نزدیک 230 نفر از کسانی که تهدیدات بالقوه ای در خاک آلمان محسوب می شوند را زیر نظر دارد.

وی در این باره گفت: ما نمیتوانیم از ورود آنها به کشور جلوگیری کنیم و در واقع این احتمال نیز وجود دارد که این افراد در حال آماده شدن برای انجام حملات در خاک آلمان هستند.

اواخر ماه اکتبر گذشته آلمان از اجرای اقدامات جدید برای جلوگیری از سفر شهروندانش برای پیوستن به تروریست های داعش در عراق و سوریه از جمله مصادره مدارک هویتی آنها خبر داد.

بر همین اساس، نگرانی ها در اروپا از رشد تهدیدات امنیت ملی از تروریست های داعش در بازگشت از جنگ در کشورهای عراق و سوریه افزایش یافته است.







۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن