تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812647736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندي خوزستان از منابع ملي تنها 5 درصد است -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سعدون زاده:
بهره مندي خوزستان از منابع ملي تنها 5 درصد است

جواد سعدون زاده نماینده آبادان


اهواز ـ خبرگزاري مهر: نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي گفت: بهره مندي پنج درصدی استان خوزستان از منابع ملي باید افزایش یابد. به گزارش خبرنگار مهر، جواد سعدون زاده پيش از ظهر امروز در جلسه شوراي هماهنگي مديران كل حوزه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان اظهار كرد: آسيب ها و چالش هاي خوزستان ثروتمند نبايد اينگونه باشد. به عنوان يك نظام انقلابي كه داعيه مديريت جهاني اسلام را دارد بايد درست عمل كنيم. سهم خوزستان در توليد منابع ناخالص ملي 17 درصد است اما ميزان بهره اي كه از منابع ملي دريافت مي كنيم تنها پنج درصد است و اين با شاخص مكتب علوي اصلا همخواني ندارد.

وی تصريح كرد: نبود آثار تمدن نوين در شهرها و روستاهاي استان ما را نگران مي كند. خوزستان در تامين منابع بودجه سالانه كشور سهم 50 درصدي دارد بنابراين شاخص توليد درآمد ملي در خوزستان به گونه اي است كه بايد از كل استان ها سهم بيشتري دريافت كند.سعدون زاده بیان كرد: رئيس جمهور قبل از برگزاري انتخابات وعده اختصاص سه درصد از آمدهای نفتی به خوزستان را داده بود كه متاسفانه اين وعده هنوز محقق نشده است. چرا يك تعاوني بايد چهار سال دوندگی کند و با وجودي كه مي خواهد با سرمايه خود توليد ملي را افزايش دهد موفق به دريافت مجوز آب يا منابع طبيعي نمي شود اين چه مديريت جهادي است؟ مدير خوب بايد قدرت تصميم گيري خوب و ايجابي داشته باشد و پاي آن بايستد.

وي ادامه داد: هنوز ميدان و عرصه براي عرضه نمايي مردم و بخش خصوصي تنگ بوده و باز نشده است. تعداد 150 خانوار آباداني با حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری كادوس چهار، مغازه و سرمايه خود را از دست دادند ولی هنوز کاری برای آنها نکردیم.

نماينده مردم آبادان در مجلس بيان كرد: در زمينه صيادي، بزرگترين ناوگان صيادي را در كشور با بيش از 500 فروند لنج و چهار هزار شناور كوچك در استان داريم. اميدوارم در زمينه بيمه به اين افراد بيشتر مساعدت شود چون آنها درآمد ثابتي نداشته و افزايش حق بيمه با واقعيت درآمد شغلي اين افراد هماهنگي ندارد. بايد كمترين بيمه را از اين افراد دريافت كنيم ولي متاسفانه در حال حاضر بيشترين بيمه از صيادان دريافت مي شود.

سعدون زاده يادآور شد: بانك توسعه تعاون بايد وام هايي را براي توسعه ناوگان صيادان در نظر بگيرد. طرح يك هزار هكتاري شيلات در آبادان تعريف شده ولي متاسفانه تاكنون اعتباري به آن اختصاص نداده اند.محمد سعيد انصاري ديگر نماينده مردم آبادان در مجلس نيز در اين جلسه عنوان كرد: من به عنوان نماينده نمايندگان مجلس استان در كارگروه اشتغال خوزستان عضو هستم ولي طي يك سال اخير براي شركت در جلسات از من دعوت نشده است. يكي از منابع درآمدي تامين اجتماعي خوزستان، صيادان اروندكناري هستند ولي متاسفانه تاكنون حتي يك درمانگاه براي آنها ساخته نشده است. سخت ترين و بدترين شغل متعلق به صيادان است و اين افراد يك درآمد نا ثابت دارند بنابراين بايد در زمينه پرداخت بيمه و ساخت درمانگاه به آنها مساعدت بيشتري كرد.
 



شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن