تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818987756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین های استارتاپ ویکند اصفهان معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برترین های استارتاپ ویکند اصفهان معرفی شدند اصفهان- ایرنا- سه تیم برتر در رویداد «آخر هفته کارآفرینی» ( استارتاپ ویکند) که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، معرفی شدند.


استارتاپ ویکند ( Startup weekend) یک رویداد آموزشی- تجربی است که در سه روز متوالی برگزار می شود.
در این رویداد، شرکت کنندگان پرانگیزه شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقه مندان استارتاپ، بازاریابها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند و در 54 ساعت ایده هایشان را جهت اجرایی شدن مطرح می کنند.
به گزارش ایرنا، دومین رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند در اصفهان در روزهای 28 تا 30 آبان امسال در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
مدیر اجرایی رویداد استارتاپ ویکند در اصفهان روز شنبه به ایرنا گفت: حدود 155 نفر دارای ایده های نو و کسب و کار در این رویداد شرکت کردند که در مرحله نخست 11 ایده از میان آنها در قالب 11 تیم کسب و کار برای شرکت در مرحله نهایی انتخاب شد.
مهدی نیازی منش افزود: از میان این 11 تیم، سه تیم «به خرید»، «رورا» (Rora) و «تیچ می» (Tech me) از سوی داوران به ترتیب بعنوان رتبه های اول تا سوم معرفی شدند.
وی ایده گروه به خرید را «برنامه کاربردی تلفن همراه برای خرید آسان تر در فروشگاه» عنوان و اظهار کرد: ایده گروه رورا نیز «برنامه کاربردی تلفن همراه برای یادآوری مکان های مورد نیاز» و ایده گروه تیچ می، «برنامه کاربردی تلفن همراه برای خرید خلاصه صوتی مطالب» بود.
وی با اشاره به استقبال خوب صاحبان ایده و سرمایه گذاران از این رویداد گفت: بزرگترین استارتاپ ویکند ایران در اصفهان با بیشترین تعداد شرکت کننده برگزار شد.
نیازی منش، جوانترین صاحب ایده استارتاپ ویکند کشور که در اصفهان شرکت کرد را «علی ثالثی» 12 ساله ، برنامه نویس و طراح وب معرفی و تصریح کرد: بیشتر شرکت کنندگان در این رویداد دارای برنامه های کاربردی مبتنی بر تلفن همراه برای آسان تر کردن زندگی مردم بودند.
مدیر اجرایی رویداد استارتاپ ویکند در اصفهان اضافه کرد: تیم های برتر این رویداد به رقابت منطقه ای خاورمیانه و شمال افریقا معرفی می شوند.
وی توضیح داد: تیم های شرکت کننده در رقابت منطقه ای باید یک ویدئوی 90 ثانیه ای برای معرفی ایده خود تهیه و به پایگاه اینترنتی این مسابقات ارسال کنند تا بر اساس نظر داوران و مردم به آنها امتیاز داشته شود.
وی ادامه داد: تیم های برتر منطقه ای نیز وارد رقابت جهانی می شوند و به برترین های آن نیز جوایز و سرمایه لازم جهت اجرائی کردن ایده ها اعطا می شود.
در دوره اول استارتاپ ویکند اصفهان در سال گذشته حدود 110 نفر شرکت کردند.
رویداد استارتاپ ویکند در هفته جهانی کارآفرینی و بطور همزمان در پنج شهر تهران، اصفهان، قزوین، مشهد و ساری از 28 تا 30 آبان امسال برپا شد.
رویداد استارتاپ ویکند برای اولین بار در کشور شهریور 1391 در تهران برگزار شد.
این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، مایکروسافت و آمازون حمایت تجاری می شود.
ت/7148/ 546


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن