تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اطلاعات در یک نگاه تهران- ایرنا- «زنگنه: صادرات نفت با لغو تحریم ها 2 برابر می شود» و «استقبال گرم مردم و فرهیختگان از برنامه روز کتابگردی» تیترهایی که روزنامه اطلاعات روز شنبه به آنها پرداخت.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع زنگنه: صادرات نفت با لغو تحریم ها 2 برابر می شود، اختصاص داد و نوشت: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در یک برنامه تلویزیونی پیرامون آخرین تحولات بازار جهانی نفت گفت که در صورت لغو تحریم ها، صادرات نفت ایران در مدت دو ماه دو برابر خواهد شد و ایران سهم از دست رفته خود را در بازار نفت به دست می آورد.
روزنامه اطلاعات در خبری دیگر عنوان استقبال گرم مردم و فرهیختگان از برنامه روز کتابگردی را انعکاس داد و نوشت: چهره های پیشکسوت فرهنگ و هنر و مسوولان فرهنگی روز پنجشنبه در استقبال از برنامه کتابگردی احمد مسجدجامعی به اتفاق استاد دکتر داوری اردکانی در کتابفروشی ها و نیز کتابفروشی مرکزی روزنامه اطلاعات و فروشگاه کتاب شماره 2 روزنامه اطلاعات، در خیابان انقلاب مقابل دانشگاه تهران حضور یافتند.
‏این روزنامه در صفحه اخبار داخلی با بازتاب عنوان دکتر فرهادی: توجه به کیفیت آموزش عالی اولویت من است، نوشت: مرد شماره یک ساختمان صلح که از سوی رییس جمهوری به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی شده است، دغدغه تجاری سازی علم و افزایش سهم کشور در بازار جهانی فناوری های نوین را دارد. محمد فرهادی درباره ضرورت های مورد نیاز فضای علمی کشور گفت: با توجه به این که در حوزه های کمی فعالیت های بسیاری انجام شده‏، لذا کیفی سازی آموزش ها در مقاطع مختلف دانشگاهی از اولویت های مورد توجه خواهد بود.
قطعه چهارم آزادراه تهران ـ شمال امسال افتتاح می شود، تیتر دیگر روزنامه اطلاعات است. قطعه چهار آزاد راه تهران - شمال تا پایان امسال افتتاح و قطعه نخست این آزاد راه تا دو سال آینده تکمیل می شود. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در حاشیه بازدید از طرح آزاد راه تهران - شمال افزود: از ابتدای کار دولت تدبیر و امید یکی از طرح های مهمی که باید تعیین تکلیف می شد و از رکود خارج می گشت، همین طرح آزاد راه تهران - شمال بود.
این روزنامه در خبری با برجسته کردن عنوان فرانسه: ایران حق برخورداری کامل از توان هسته ای صلح آمیز را دارد، نوشت: درحالی که آخرین دور مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در وین برگزار می شود، فابیوس در کنفرانس مشترک خبری با همتای آمریکایی خود در پاریس به صراحت برحق برخورداری ایران از توان هسته ای صلح آمیز تاکید کرد. "لوران فابیوس" وزیر امورخارجه فرانسه گفت:ایران از حق کامل برای داشتن توان هسته ای صلح آمیز برخوردار است.

**2059**9131


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن