تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يادواره شهداي دهستان نيزار قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۱۱ب.ظ)
يادواره شهداي دهستان نيزار قم برگزار شد دومين يادواره شهداي دهستان نيزار قم با حضور مسئولان استاني و خانواده هاي شهدا در امامزاده عبد الله عليه السلام برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، رئيس بنياد شهيد قم در حاشيه اين مراسم گفت: شهدا ايستادن در برابر ظلم را از قيام عاشوراي امام حسين عليه السلام آموختند و اين آموزه را به منصه ظهور رساندند؛ راهکاري که امروز در برابر زياده خواهي هاي دشمن پاسخي محکم است.
سردار هاشمي افزود: نخستين دست آورد برگزاري ياداوره شهدا، پيوند خوردن با خداوند و امام زمان(عج) مي باشد.
وي با بيان اين که شهدا به ما آموختند که انسان بايد در حفظ دين خدا و در مسير ولايت بايد از جان گذشت، تصريح کرد: درسي که از ايثار شهدا براي ما وجود دارد، تبعيت محض از مقام ولايت و تلاش براي حفظ ارزش هاي مکتب اهل بيت عليهم السلام است.
دبير يادواره شهداي دهستان نيزار قم نيز گفت: نخستين هدف شهدا حفظ دين و حمايت از ولايت بود، همان چيزي که اصحاب امام حسين عليه السلام در واقعه عاشورا آن را به نحو احسن انجام داده و الگويي در اختيار شيعيان قرار دادند.
وي افزود: شهدا دردفاع مقدس در مسيري حرکت کردند که امام حسين عليه السلام آن را ترسيم کردند؛ امروز نيز ما وظيفه داريم در اين مسير راه شهدا را ادامه دهيم.
در اين مراسم حجت الاسلام احمد پناهيان به ايراد سخن پرداخت. مداحي و خاطره گويي حاج علي مالکي نژاد، پخش کليپ و اجراي سرود توسط گروه فدائيان قائم(عج) از ديگر برنامه ها بود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن