تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806934373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت بيش از ۲۵۰ روحاني در جهاد کشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۲۱ق.ظ)
نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي خبر داد: فعاليت بيش از ۲۵۰ روحاني در جهاد کشاورزي نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي گفت: در حال حاضر بيش از 250 روحاني شاغل در وزرات کشاورزي فعاليت دارند که در باب مباحث اخلاقي، معنوي، قرآني و نماز براي 60 هزار پرسنل وزارتخانه جهاد کشاورزي، اثرات سازنده اي دارند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت الله عالمي در مراسم گردهمايي مسؤولان دفاتر نمايندگي ولي فقيه سازمان تعاون روستايي کشور که در سازمان جهاد کشاورزي استان قم برگزار شد با اشاره به اهميت و جايگاه قرآن و عمل به آن توسط روحانيون گفت: آنچه قابل اهميت است که به شما طلاب سفارش شود آموزش قرآن و مفاهيم قرآني به مؤمنين توسط شما طلاب است و شما نيز بايد در راستاي آموزش قرآن خود نيز به وظائف خود عمل نمايد.
وي افزود: قرآن مجيد شفاعت کننده است و کسي که توسط قرآن مورد شفاعت قرار گيرد حتما پذيرفته خواهدشد و حتي اگر قرآن در جايي شکوه کند يقينا در نزد خدا مسموع بوده و دستور عملش را خواهد ديد.
نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي ادامه داد: کتاب قرآن به جز وجود کلمات و آيات حقيقت وجوهره هاي زندگي انبيا را دارد و اين کلمات و سطور آيات و سورها شاخص قرآن نيستند؛ بلکه آنچه شاخص است حقيقت و جوهره معنوي قرآن است که فراتر از سوره هاو آيات مي باشد.
آيت الله عالمي تصريح کرد: بايد با توجه به نياز جامعه بر اساس منابع موجود قرآني، مباني و مفاهيم قرآني با مردم در ميان گذاشته شود که درهمين راستا در دوجلد از بحار الانوار مجلسي تاکيد زيادي بر آن شده است.
وي اظهار داشت: اگر بخواهيم در باب اهميت مقوله تعاون روستايي سخن بگوييم، بايد بدانيم که سازمان تعاون روستايي بخشي از وزارت جهاد کشاورزي است که وظيفه اصلي جهاد سازندگي را برعهده دارد که در گذشته با پسوند جهاد سازندگي روستاها عنوان مي شده ومحدوده آن نيز مردم روستايي بودند.
نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي يادآورشد: امروزه سازمان تعاون روستايي اين وظيفه را بر عهده دارد که در بخش اصلي مشاغل روستايي حرکت کند و به عنوان خادمين اين عرصه ارائه خدمت نمايد.
آيت الله عالمي خاطر نشان ساخت: اگر بخواهيم در بدنه جهاد جست و جو کنيم بايد به همه فعاليت ها در سازمان تعاون روستايي توجه کنيم، زيرا حرکت در اين مسير جهت وظائف ما را مشخص مي کند و تلاش هاي ما سمت و سو پيدا خواهد کرد.
عضو خبرگان رهبري عنوان کرد: متاسفانه استعدادهاي فراواني در ابعاد مختلف در قم ناشناخته مانده است، درحالي که خود تعاون يک تشکيلات مهم در نظام جمهوري اسلامي است که مخاطبان آن روستايياني هستند که صادق ترين و امين ترين قشر جامعه نسبت به باورهاي ديني، ارزشهاي انقلابي و امر ولايت فقيه در نظام جمهوري به شمار مي روند.
نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي با بيان اينکه چگونه مي توان خدمت رساني به روستاييان و مردم را اثر گذار کرد ابراز داشت: وقتي ما چنين مخاطباني داريم بايد خدمات خود را تحت عنوان منصوبين حوزه نمايندگي ولي فقيه به مردم ارائه کنيم و همچنين تلاش شود زياد با محل کار خود انس نداشته باشيم بلکه در مجامع مردمي، تشکلهاي کشاورزي حضور پيدا کرده و با مردم ارتباط مستقيم داشته باشيم.
آيت الله عالمي بيان کرد: يکي از مسائل مهمي که بايد به آن توجه شود اين است که مردمي که در بخش کشاورزي فعاليت مي کنند، بايد با انديشه، افکار و اعتقادات مذهبي آشنايي کامل داشته باشند و ارتباط چهره به چهره شما نمايندگان با مردم سبب ايجاد فرهنگ ديني در بين مردم شود .
نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي گفت: درجامعه مردم و مسؤولان از يکديگر انتظاراتي دارند که برآورده سازي اين انتظار وظيفه شما روحانيون است تا با ارتباط چهره به چهره و مستقيم با مردم به اين امر توجه داشته باشيم؛ زيرا ما به عنوان يک بازوي قوي براي مديران بخش کشاروزي محسوب مي شويم.
وي اذعان کرد: نگاه مردم به روحاني يک نگاه خاص است که گاهي مي تواند يک حقيقت را با استفاده از قرآن و دين در زمان کوتاه به مردم منتقل و تبديل به يک فرهنگ و باورشود درحالي که اگر يک کارشناس بخواهد در اين مقوله سخن بگويد قطعا فرصت بيشتري نياز دارد و امکان پذير نمي باشد.
نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي ادامه داد: طلاب نيز در اين راستا وظايف مهمي بر عهده دارند و بايد با مطالعه، دقت و توجه و قدرت تشخيص بالا بتوانند با در نظر گرفتن مصلحت مردم و سازمان خدمات قابل ارائه را مطرح و اجرايي سازند.
وي با اشاره به اين که وقتي خاک زير پاي مردم حاصلخيز باشد قطعا فقر از زندگي مردم رخت خواهد بست ابرازداشت: انسان وقتي با اخلاق و اخلاص و توانايي به ميان مردم مي رود، مردم نيز اورا صاحب زينت، فکر، اعتقاد و توانايي مي بينند و همواره کلام و عمل او مورد پسند مردم واقع مي شود و اين اعتماد مردم به شما طلاب به معناي واقعي مديريت جهادي است که مي تواند در ارائه خدمت مردم بسيار اثر گذار باشد.
آيت الله عالمي در ادامه خاطر نشان ساخت: درحال حاضر بيش از 250 روحاني شاغل در وزرات کشاورزي فعاليت دارند که با توجه به گستردگي وسيع وظائف حوزه نمايندگي ولايت فقيه درجهاد بحث هاي ارزشمندي در باب مباحث اخلاقي، معنوي، قرآني و نماز براي 60 هزار پرسنل وزارتخانه جهاد کشاورزي مورد بحث قرار مي گيرد که اثرات سازنده اي نيز داشته است.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن