تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هند سومين قسط بدهي خود را به ايران پرداخت مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۴۹ب.ظ)
هند سومين قسط بدهي خود را به ايران پرداخت مي کند هند بزودي سومين قسط 400 ميليون دلاري بدهي خود را به ايران پرداخت مي کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سومين قسط بدهي هند به ايران قبل از خاتمه ضرب الاجل قرارداد موقت بين ايران و قدرت هاي جهاني، پرداخت مي شود.
گفتني است؛ سومين قسط بدهي هند به ايران طي هفته آينده و توسط شرکت پالايش و پتروشيمي "منلگور"، شرکت نفت "اسار"، شرکت "ايندين اويل" و شرکت "هندوستان پتروليوم" پرداخت مي شود.
مهم اينکه؛ هند بدهي خود را به ايران بر اساس قرارداد موقت بين ايران و کشورهاي گروه 1+5 بر سر برنامه هسته اي ايران پرداخت مي کند.
قابل توجه است که هند قبلا 900 ميليون دلار را در دو قسط، بر اساس قرارداد موقت هسته اي که به ايران اجازه دريافت 2.8 ميليارد دلار از طلب هاي نفتي خود را از بانکهاي خارجي مي دهد، پرداخت کرده است.

شايان ذکر است؛ هند بزرگترين مشتري نفتي ايران بعد از چين، واردات نفت خود را از ايران در طول 10 ماه گذشته به ميزان 40.3 درصد در مقايسه با همين مدت در سال قبل ميلادي افزايش داده است .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن